Voor speaker Opel calibra

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Voor speaker Opel calibra

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208187
    Desperado
      Lid sinds:
      4 September 2008

      Heey..

      Nou heb ik al een bestaande topic over me nieuwe compo.
      Maar zit met het volgende probleem.

      De compo speelt egt supper erg te vreden mee. :thumbup
      Maar wat nou het probleem is dat het in me deurbak erg nat is doordat er water door de rubbers van me ramen heen komt.:thumbdown
      Nou zou ik het erg jammer vinden als mijn speakers van 300 e het daarom niet meer zouden doen.Nou heb ik bij verschillende calibra’s gezien dat hun speakers door hun deurpanelen komen. Hoe zit dit precies. Wand bij mij komt het gat van het deurpaneel niet overeen met de montage punten van de kick op de deur zelf.
      Wanneer mijn kicks door mijn deurpaneel komen is het hele water probleem meteen opgelost. En kan ik meteen me deurvangers ook weer terug plaatsen moesten eraf vanwege de magneetgrote van de kick.

      is het mischien mogelijk dat het uitgelegt kan worden Bijvb met foto’s

      Bijvoorbaat dank Roy,

      #17451705
      imported_Gsifreak
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Als je de speakers door de deurpanelen heen ziet, dan hebben ze van die opvulringen gemaakt. van 18MM dikp per ring.

        als je dan bijv 2 ringen maakt, en die aanmekaar bevestigd, dan heb je dus dat ze 36mm uit de deur stekem.
        Die ringen worden van de binnenuit aan de deurpaneel bevestigd:thumbup

        #17451706
        Desperado
          Lid sinds:
          4 September 2008

          Dit weekend even wezen knutselen.

          Eerst de ruimte opgevult tussen me deur en deurpaneel dit was zo’n 4.5 cm. dit gedaan dmv hout.

          Op me deurpaneel komt ook nog een mdf ring aan de buitenkant.

          Eerst een mal gemaakt van polyesterhars van me deurpaneel (speakers gat enz).

          Op de mal de mdf ring gelijmt.

          Stretchdoek er overheen en harsen maar.

          Dus komt me speakers in me auto maar is uiteindelijk alsnog vast aan me deur zelf.
          Denk namelijk dat me deurpaneel mijn woofertje niet gaat houden.
          Zal foto’s posten van de vooruitgang

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.