Volume radio

Forumindex Forums Modellen Insignia Volume radio

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252734
    Insignia_fan
      Lid sinds:
      1 October 2011

      Ik meen dat het volume van de radio (navi900) slecht te regelen is.
      Onderweg houd ik niet van harde muziek, en ik vind dat hij op stand 1 nog te hard is.

      Ervaren jullie dat ook of is de radio bij jullie op stand 1 nauwelijks hoorbaar ?

      #18073616
      wimdm
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 October 2012

        het volume staat normaal ingesteld om mee te verhogen naarmate uw snelheid. dat kun je veranderen of uitschakelen bij uw instellingen.

        #18073615
        Insignia_fan
          Lid sinds:
          1 October 2011

          Ik heb snel even gekeken, maar dat is het niet hoor.
          Bij mij stond de snelheids afhankelijke volume op middel.
          Nadat ik em op uit gezet had, maakte het geen verschil.

          Het geluid is naar mijn zin gewoon te hard voor stand 1 op het display.
          Het zou zeker de helft zachter moeten nog vind ik.

          #18073614
          wimdm
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 October 2012

            volume op 1 even gecheckt en staat idd al redelijk luid. mij stoort het niet maar het is jammer dat het dat of helemaal uit is. was mij anders nog niet echt opgevallen dat de volumeregeling in stappen is. staat bij mij altijd op 2 of hoger.

            #18073613
            Insignia_fan
              Lid sinds:
              1 October 2011

              Ben er al ens mee bij de dealer geweest, die kon er ook niks aan verhelpen.
              Misschien dat er nog iets in het service menu gedaan kan worden ?
              Maarja ik heb ook geen idee hoe je daarin komt en als je er al inkomt wat je dan kan doen.

              #18073618
              duranduran
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 February 2012

                Bedoel je met stand 1 dat er 1 blokje in beeld staat of wanneer je het getal 1 in het scherm ziet staan?
                Ik heb sinds 3 weken een nwe Insignia en bij mij is het geluid wel zacht bij ‘getal 1’.

                Maar als je het te luid vindt, kun je ook de fader instellen door het geluid van voor naar achter te verplaatsen.
                Resultaat: zacht geluid voorin. :thumbup

                Succes ermee!

                #18073617
                Insignia_fan
                  Lid sinds:
                  1 October 2011

                  Ik bedoel met stand 1 de eerste klik met de draaiknop dat je geluid hoort, een klik terug en het is stil.
                  De fader wat naar achter verplaatsten is een optie inderdaad maar zou het graag anders zien.

                  #18073619
                  vis
                    Lid sinds:
                    2 December 2012

                    ik heb het zelfde probleem met de autoradio CD400 van de Astra J. Als je een cd afspeelt is het geluid wel goed te regelen, is dat bij jouw ook zo?
                    Je zou toch denken aan een software foutje oid…….

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.