Voeding kabel voor DashCam

Forumindex Forums Modellen Insignia Voeding kabel voor DashCam

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266149
    Arizona
      Lid sinds:
      4 June 2014

      Hallo,

      Ik heb een vraag over het aansluiten van een DashCam op een vaste voeding.

      De DashCam die ik in mijn Opel Insignia 11-2011 gebruik zit onder de spiegel op de voorruit en de voedingskabel hangt naar beneden naar de sigaretten aansteker. De Cam is aangesloten op de sigarettenaansteker met een omvormer van 12v naar 5v 2A (Dit is standaard USB). Als ik de Cam aansluit op mijn PC kan ik een standaard USB kabeltje gebruiken.

      Die losse voedingskabel is natuurlijk niet zo mooi. Ik wil deze graag direct aansluiten op een 5v 2A punt. Ik weet dat er in de arm steun een usb aansluiting zit maar ik hoop eigenlijk dat er ergens dichterbij een beter aansluit punt te vinden is. Bv. misschien in de zekering kast links onder het stuur.

      Maar misschien is er nergens direct 5v 2A direct af te tappen en is de enige mogelijkheid een omvormer van 12v naar 5v.

      Graag hoor ik of iemand mij kan helpen met een beter en praktischere oplossing van mijn probleempje?

      #18236527
      RamSwa72
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 February 2014
        #18236528
        Arizona
          Lid sinds:
          4 June 2014

          Dat is al behoorlijk goede informatie.
          Maar graag hoor ik nog of er iemand informatie/tips heeft voor de Insignia. Of er dan andere/betere mogelijkheden zijn.

          Of anders waar ik deze oplossing het beste kan plaatsen. Zijn er mogelijkheden voor dit apparaatje in de dak verlichting of in de zekering kast, links onder het stuur?

          http://www.conrad.nl/medias/global/ce/8000_8999/8500/8560/8567/856741_BB_00_FB.EPS_1000.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.