Vocht in linkerkoplamp zafira -a

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Vocht in linkerkoplamp zafira -a

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209944
    VectraSport
      Lid sinds:
      14 June 2005

      Elke keer weer komt het vocht terug in mijn linkerkoplamp van m’n zafira-a

      ook na heel warm weer als ik denk YESSS alles is eruit en daarna met wat slechter weer is het vocht erin weer in.

      Dit is echt een euvel want ik zie heel veel zafira’s ermee rijden! opmerkelijk is ook dat ze het allemaal bij de linker koplamp hebben!

      Wordt dr beetje ziek van, want me verlichting is nu ook niet scherp…

      iemand tips? de rubbers en naden zijn allemaal dicht en er zit ook geen scheur of barst in het glas…

      gr, ZafiraSport

      #17484270
      erwin78
        Lid sinds:
        23 May 2009

        Boor een klein gaatje aan de onderkant van de lamp unit, en steek er eventueel een stukje 6/8mm slang inwat naar achtere wijst, hierdoor krijg je een soort vacuum in je koplamp wat ook het vocht eruit zuigt.

        #17484271
        VectraSport
          Lid sinds:
          14 June 2005

          okee… nou ik kan het allicht even proberen… als dit niet lukt ga ik naar de sloop om een ” nieuwe ‘ lamp unit te halen.

          #17484272
          Clemensm
            Lid sinds:
            16 February 2005

            origineel gepost door erwin78
            Boor een klein gaatje aan de onderkant van de lamp unit, en steek er eventueel een stukje 6/8mm slang inwat naar achtere wijst, hierdoor krijg je een soort vacuum in je koplamp wat ook het vocht eruit zuigt.

            Kan je dit gewoon doen, of is een een handige plaats (bij je knipperlicht), zodat je lichtbeeld niet verandert.
            en moet de hele unit hiervoor gedemonteerd worden?

            alvast bedankt

            #17484273
            Opelkees
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 September 2007

              mooiste is demonteren en onderin gaatje boren

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.