Vloerbekleding reinigen/bijschaven

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Vloerbekleding reinigen/bijschaven

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257382
    InjectTheVenom
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 December 2004

      Vraagje voor de detailers, hieronder volgen enkele foto’s van de vloerbekleding hoe en waarmee kan ik deze het beste reinigen zodat de kleur er weer fris en helder uit komt te zien?

      Hoe pak ik deze ietwat gerafelde vouwnaad aan?

      En dit gerafelde gedeelte?

      #18137880
      joop1970
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2010

        Heb mijn matten wel eens afgespoten met een hogedrukspuit waarbij je zon slangetje in een fles andy kon hangen, dingen zijn nog nooit zo schoon geweest. Je zou een stukje wat normaal onder je stoel zit kunnen proberen?

        #18137881
        Family man
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 August 2012

          met een waterstofzuiger/extractor en een all purpose cleaner, kijk eens op http://www.autodetailing of carclean.nl
          speciale topics over interieur..en als je dan toch bezig bent..kijk eens hoe je je auto straks van binnen/leer etc en buiten zo houd alsof ie nieuw is volgens de stappenplannen.

          #18137882
          InjectTheVenom
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 December 2004

            Voor het leer heb ik al een bulklading spullen bij Colourlock besteld, afgelopen week een hoofdsteun en het stuurwiel opgestuurd zodat ze me aan de hand daarvan een flesje leerverf kunnen maken.

            #18137883
            GTS2.2DTI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2006

              Gewoon met bekledingreiniger doen, lekker inspuiten. Daarna afspuiten met de hoge druk en laten drogen.

              Ik heb een abstractie machine en dat gaat ook prima, maar als het los is en eruit wil dan gewoon afblazen.

              #18137884
              InjectTheVenom
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 December 2004

                Ik zit inderdaad te denken aan een combinatie van Meguiars Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner en/of Meguiars All Purpose Cleaner plus de diesel aangedreven stoomcleaner op het werk gevolgd door de Kärcher extractor die we ook hebben.

                Denk dat de Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner beter gebruikt kan worden dan de APC?

                Dus achtereenvolgens:

                – stoomcleaner over alle delen heen
                – als dit bijna opgedroogd is de Heavy Duty Carpet & Interior Cleaner er overheen en met de All Surface Interior Brush flink schrobben
                – goed het vuil afnemen met een handdoek tot het er goed uit ziet
                – nog een keer met de stoomcleaner er overheen
                – nog een keer goed afnemen met de handdoek
                – schone/droge handdoek nemen om de zaak goed droog te wrijven

                #18137885
                Family man
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  21 August 2012

                  klinkt goed toch..en daarna zien of alles helemaal naar wens is..anders nog een keertje maar zal echt wel netjes worden als ik je plannen zo zie.

                  daarna zou ik eens kijken hoe het met die plek zit die wat slijtage heeft, wellicht is het volgende iets als het in het zicht zit (is eigenlijk voor kleding/truien etc)

                  http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.hetspinnewielroden.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/s/dscf2582.jpg&imgrefurl=http://www.hetspinnewielroden.nl/index.php/pluizenverwijderaar.html&h=2712&w=3616&sz=1864&tbnid=0A_Qa2TEXjQ7lM:&tbnh=90&tbnw=120&prev=/search%3Fq%3Dpluizenverwijderaar%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=pluizenverwijderaar&usg=__pRthq_Z5nIZSE6I-2bQ7FWa676M=&docid=S_6xhsb3qG6V4M&sa=X&ei=W5R9Ub2OEuii0QWGxYBY&ved=0CDMQ9QEwAA&dur=1843″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                  succes :thumbup

                  #18137886
                  InjectTheVenom
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 December 2004

                    Hier het eindresultaat na de extractor + shampoo van de Gamma, toch maar eens kijken waar dat Meguiars spul te krijgen is en of dat wel goed wil werken om ook het kleurverschil weg te werken.

                    #18137887
                    combo c tour
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      22 July 2005

                      shampooneer apparaat + gamma shampoo??
                      dat zal zeker niet gaan werken.
                      er zijn betere producten te krijgen dan dat. :wors
                      erg beun als je mij vraagt. :puke :thumbdown :wtf
                      ik zou een goede bekleding reiniger inborstelen en daarna afspuiten met een hoge drukspuit.
                      lekker in het zonnetje laten drogen en klaar. :thumbup
                      dat gerafelde stukje welke je laat zien is niks aan te doen. :???:
                      is puur slijtage.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.