vloeistof aditieve.

Forumindex Forums Modellen Insignia vloeistof aditieve.

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253515
    nicocorsa
      Lid sinds:
      6 June 2006

      hallo mede insignia rijders .

      zijn er hier mense die met aditieve rijden in hun insignia of ander voertuig .en welke zijn jullie
      ondervindingen .

      ik zelf had een corsa b en reed met half synth olie van opel . met marly zenox er bij in “indruk was dat de motor een voller geluid heeft minder last heeft van koud start .en aangenamer reageert op het gaspedaal . dit heb ik zo een 160dkm gedaan

      in de brandstof reed ik met een product van kent petrol oneshot 2 ” hier merkte ik zeer weinig verschil in gedrag motor ” maar heb het eigenlijk ook altijd gedaan tot de auto verkocht werd .

      nu twijfel ik om dit ook te gaan doen met de insignia . waarom de afwerkings graad van die nieuwe motoren en zo krap dat er maar met het mist schade kan oplopen . en zeker de turbo op mijn diesel staat heel van boven en als hij een week stilstaat . zal die heel even zonder olie komen staan .

      wil producten gaan gebruiken in de olie brandstof en versnellingsbak . deze laatste waarom omdat de M32 al erg gevoelig is aan lagers .

      laat u ervaringen achter ik zelf probeer altijd met de juiste producten te werken . als deze mij bekend zijn als goed . zoals kent marly bardahl

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.