Vivaro vraagjes

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Vivaro vraagjes

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229004
    pimmie89
      Lid sinds:
      14 April 2009

      Hallo allemaal,

      Sinds vandaag in bezit van een Vivaro uit eind 2006.
      Er zit een VDO CDR 2005 radio in.

      Ik heb gelezen dat je hier wat verborgen menu`s in heb zitten klopt dat? Bijvoorbeeld je temperatuur meter kan uitlezen en dergelijke?

      Zitten verder ook nog andere verborgen menu`s in de Vivaro.

      Ook heb ik net iets heel raars meegemaakt. Ik had de dagteller ingedrukt, denk iets van 5 seconde en doen ging mijn hele dasboard de toerenteller en zo allemaal bewegen als een soort klok. In display bij dashboard stond ton “class A”

      Ik heb gauw weer van contact gedaan en weer gewoon gestart enzo, toeren teller enzo werkt weer normaal maar wat ik precies de functie van dat? Ik schrok me de pleuris.

      Verder nog andere handige tips voor Vivaro`s?

      Verder nog 1 vraag, ik wil graag een parrot erin bouwen, ik heb in andere auto`s de CK3100. Deze werkt goed, is simpel enzo. maar is dit makkelijk in de bouwen in de orginele VDO CDR 2005 in te bouwen? Of moet je een verloopconnector kopen?

      Groetjes, Pim

      #17766160
      Cobus
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 February 2010

        Van de Vivaro heb ik geen verstand, maar ik rijd voor mijn werk een Traffic.
        Deze heeft ook als je de terugstelknop van de dagteller ingedrukt houd dat de meters heen en weer gaan en diverse lampjes gaan branden.
        Volgens de Reanault dealer is dit een test functie om te kijken of alle lampje en je tellers werken.
        Verder kan ik je geen nuttige dingen vertellen over de Vivaro.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.