Vivaro-e

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18390524
    JanV23
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 September 2020

      Iemand al de Vivaro-e besteld?

      Ik kan er op dit forum ook geen berichten over vinden, of zoek ik niet goed?

      #18399563
      JanV23
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 September 2020

        Inmiddels zijn er 2 Vivaro’s-e beschikbaar voor 17 filialen als demo.

        De levering van mijn Vivaro-e laat nog even op zich wachten.

        In verband met de emissie doelstellingen binnen de EU, zijn de meeste autofabrikanten nu als een malle elektrische personenauto’s aan het produceren / verkopen. En hierbij telt een ‘grijs’ kenteken niet mee.

        Eind augustus besteld, verwachte levering in maart 2021… :wacko:

        #18410953
        JanV23
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 September 2020

          Inmiddels is mijn Vivaro-e geleverd! :yahoo:

          Het is de Innovation uitvoering (L3) met bijna alle opties. Een accupakket van 75 kWh met een actieradius van 330 km (WLTP)

          Jammer is dat de semi-adaptieve cruise-control  er niet op zit. Die had ik besteld als onderdeel van het veiligheids+ pakket, maar was technisch niet mogelijk.

          Gisteren heb ik mijn eerste grote snelweg rit gemaakt. Een reis van 200km. Voor het grootste deel snelweg, een klein stuk binnendoor. De temperatuur lag tussen de 4 en de 8 graden en ik had dus wat interieur verwarming aan. Het gemiddelde verbruik kwam uit op 30 kWh/100 km.

          Zijn hier al meer trotse bezitters?

          #18455597
          GTavenier
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 July 2017

            Mooi hoor!

            één van de redenen dat ik de “gewone” 2 liter diesel heb is omdat ik een behoorlijke caravan meezeul iedere vakantie en ik geen zin heb om iedere 150 km (gok ik) stil te staan om te “tanken”

             

            #18471169
            VAN BELLE Jean Marc
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 April 2015

              Inderdaad, ik haal ook tot 1300 km maximaal met de 75 liter tank.

              En dat mis ik dus wel: voor de ad blue versie (die ik opzettelijk ook NIET heb), kon ik de wag schuin zetten en tot 109 liter in de oude 90 l tank krijgen en brak zo ooit ook hier het record van Belgie naar Bulgarije met een tank (>2000 km) Onmogelijk met deze.

              Zou wel interesse hebben in extra dieseltank (Audi heeft optie grotere dieseltank). +je

              #18504038
              koevlaas
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 January 2023

                Ik heb sinds ongeveer een maand een Vivaro E 75kW en ben er tevreden mee.

                Heb wel een vraagje aan de overige bezitters,  ik kan mijn interieur niet opwarmen met de App,  ik heb opel gevraagd en die zeggen dat het er niet opzit en dat het ook niet toegevoegd kan worden.  Nu laat ik mij niet zomaar afschepen met dit antwoord en ben ik dus benieuwd of de overige bezitters dit wel kunnen ?

                #18546644
                JanV23
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  22 September 2020

                  Ik kan wel voorverwarmen via de app, maar dan gaat het alarm af 🙈

                  #18548668
                  paulha
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 March 2020

                    Mijn Vivaro van 2,5 jaar oud kan prima via de app voorverwarmd worden. Wel staat hij nu al een maand bij de dealer omdat hij niet oplaad. Al 2 x is de on board charcher a €3.000.- vervangen. Waarschijnlijk nu nummer 3, gelukkig leaseauto maar wel waardeloos.

                    #18548683
                    VAN BELLE Jean Marc
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      22 April 2015

                      Wow, Paula,

                      Dat klinkt straf.

                      Ik ben intussen me volledig aan het bijscholen qua gewone techniek en dan ook alle electronica omdat ik eigenlijk uit de wetenschappelijke kant van informatica kom.

                       

                      Zou graag uw dossier dan ook van nabij willen opvolgen als dat mag.

                      Ben om de drie maanden in de BeNeLux, dus zou dan graag eens hierover praten daar e Vivaro’s misschien wel de toekomst zijn.

                      Maar dit zijn toch PSA’s nu en geen Traffics meer van Renault hé? Daar hoor ik voorlopig mknder problemen mee en de semi automatische cruise control zou heel goed zijn bij die.

                       

                      Maar ook dat wil ik van nabij volgen.

                       

                      Ik overweeg een nieuwe Ford Transit diesel 2024 door mijn enorme afstanden Bulgarije België (2500 km) en terug, maar specificaties over die grotere dieseltank en juiste prijzen krijgen we ook maar volgend jaar.

                       

                      Misschien onderhoud in straks zelf mijn Opel Vivaro 2016 met alle mogelijke opties uit 2016 en met al bijna 440.000 vrij zorgeloze kilometers op de teller.

                      Jean Marc Van Belle +je

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.