VIDEO: Een kijkje in de schatkamers van Opel

Forumindex Forums Overige Opel algemeen VIDEO: Een kijkje in de schatkamers van Opel

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274558
    TWA
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 June 2010

      Autovisie neemt een kijkje in de schatkamers van Opel

      Klik op de link voor de video

      :wub :wors

      #18304627
      joop1970
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2010

        Die rekord :wub

        #18304628
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Die. Heilige plek voor Opel liefhebbers

          #18304629
          warhamstr
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 August 2009

            Heb er eens rond gelopen op de begane grond. Heel erg mooi :wub

            #18304630
            Andre_Ede
              Lid sinds:
              16 June 2006

              Paar keer geweest, helaas niet in de kelder.

              Pfff die reactie’s op de video.

              #18304631
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                Had hem tijdtje terug al gezien, Mooie video, ik vind nog het meest mooie de elektrische kadett en de zafira op waterstof.

                De reacties negeer ik altijd, opel maakt heeel veel mooie dingen maar worden gewoon weg niet gewaardeerd. Terwijl half nederland niet eens weet wat ze allemaal voor 1970 gemaakt hebben. T gaat altijd over die kadett, maar niet wetende dat de eerste en de laatste toch echt wel heel verschillend zijn. Dan heb ik het natuurlijk over de kadett I en II. (Olympia)

                #18304632
                theunm
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  @Andre_Ede wrote:

                  Paar keer geweest, helaas niet in de kelder.

                  Pfff die reactie’s op de video.

                  je moet ook niet met een 2015 blik naar de auto’s uit de jaren 70 en 80 kijken.

                  wat in die tijd de snelle uitvoeringen waren kan nu mee komen in het verkeer.
                  en op gebied van veiligheid is er veel verbeterd al hebben de bestuurders zich daar op aangepast.
                  reed je vroeger je auto plat dan lag je zelf in de kreukels. nu stap je bij wijze van uit zo uit met een blauwe plekken.

                  #18304633
                  smileyspeedster
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 October 2010

                    Blijkbaar was 2015 een persmomentje, gezien de jongens van grip er ook geweest zijn.

                    [youtube:pobkc29g]http://www.youtube.com/watch?v=R4EbLssltLo[/youtube:pobkc29g]

                    Ah, die van grip is een hele serie zie ik net.
                    Mocht je open staan voor oud speelgoed van andere merken ;)

                    #18304634
                    DevilraY
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 January 2005

                      @Andre_Ede wrote:

                      Pfff die reactie’s op de video.

                      Dat je die nog leest, joh! Aan van die VAG mannetjes met een minderwaardigheidcomplex (of was het nou minderjarig?) besteed je toch geen tijd?
                      WIJ weten beter ;)

                      #18304635
                      DevilraY
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 January 2005

                        @theunm wrote:

                        je moet ook niet met een 2015 blik naar de auto’s uit de jaren 70 en 80 kijken.

                        wat in die tijd de snelle uitvoeringen waren kan nu mee komen in het verkeer.
                        en op gebied van veiligheid is er veel verbeterd al hebben de bestuurders zich daar op aangepast.
                        reed je vroeger je auto plat dan lag je zelf in de kreukels. nu stap je bij wijze van uit zo uit met een blauwe plekken.

                        Laatst nog het resultaat gezien van een 1978 A Senator met een 2004 Honda Civic. Laat ik het zo zeggen: 1-0 voor Opel, ook op persoonlijk vlak. Waarmee ik niet wil zeggen dat je gerust roekeloos mag gaan rijden, overigens, geen ongeluk is beter voor je.
                        Ik denk dat er ook veel ligt aan de manier van hoe de motor is gemonteerd. Afgezien van kreukelzones en andere actieve veiligeheidsdingen is volgens mij een in lengte richting gemonteerde motor veiliger dan een dwarsgeplaatste tijdens een frontale aanrijding. Voor de inzittenden dan, voor degene waar je mee botst is het wat minder.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.