Vetvlekken op de binnenkant van autoruiten verwijderen

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Vetvlekken op de binnenkant van autoruiten verwijderen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18355665
    TCTC
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 July 2011

      Hallo,

      Welke is de meest aangewezen manier om vetvlekken op de binnenkant van autoruiten te verwijderen ? Water met een weinig detergent helpt niet. Daarom vermoed ik dat het nogal hardnekkig vet of eventueel wax is dat op de binnenkant gesukkeld is.

      Mvg.

      #18355727
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi,TCTC

        Uit ervaring kan ik u ->dit<- aan bevelen, ik had ook zo een probleem, toen had ik de Zafira net.

        Ik heb het in karwei bouwmarkt gekocht eigenlijk per toeval, om dat ik daar moest zijn.

        Ik kreeg eerst aan bevolen de ramen met terpentine af te “niet doen” toen was het nog erger!, maar vertel het even.

        Ik kreeg van een glas garage “siliconen” plekken de tip om het bovenstaande te gebruiken, en sindsdien gebruik het nog.

        Je doet er erg lang mee, geweldig tevreden over.

        Wel het kunst stof delen en rubber ontwijken, want daar kunt u het slecht van af krijgen.

        Lat u eens horen of het bij u ook gewerkt heeft.

         

        #18436359
        Joris van der Veen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 September 2021

          [quote quote=18355727]Hoi,TCTC Uit ervaring kan ik u ->dit<- aan bevelen, ik had ook zo een probleem, toen had ik de Zafira net. Ik heb het in karwei bouwmarkt gekocht eigenlijk per toeval, om dat ik daar moest zijn. Ik kreeg eerst aan bevolen de ramen met terpentine af te “niet doen” toen was het nog erger!, maar vertel het even. Ik kreeg van een glas garage “siliconen” plekken de tip om het bovenstaande te gebruiken, en sindsdien gebruik het nog. Je doet er erg lang mee, geweldig tevreden over. Wel het kunst stof delen en rubber ontwijken, want daar kunt u het slecht van af krijgen. Lat u eens horen of het bij u ook gewerkt heeft.[/quote]

          Ik vind die vetvlekken ook vervelend om te verwijderen. Ik had alles geprobeerd, maar boekte geen succes. Jouw tip zal ik zeker uitproberen. Wat voor spul is het? Ik probeer die pagina te openen, maar ik krijg de melding dat niet bestaat. :(

          #18436370
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            <p style=”text-align: left;”>Hoi Joris</p>
            <p style=”text-align: left;”>Deze topic is van 2018 en dat product is ook uit de handel genomen en geen idee waarom.</p>
            Als alternatief heb ik: Valma A30S Plastishine gevonden die is ook perfect. :good:

            #18436372
            computerbug
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 April 2011

              Joris sorry ik maak een fout, deze is voor de kunststof, ik laat het je zo spoedig als mogelijk weten welke ik gebruik voor glas.

              #18436426
              computerbug
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 April 2011

                Hoi, Joris

                Ik was gister op een verjaardag, en ze vinden niet zo leuk als ik op de mobiel zit te tikken.

                Maar het is: Meguiar’s Perfect Clarity Glass Compound ik heb deze beide van de Halfords. :good:

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.