verwijderen van zelf aangemaakte topics

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Fouten en storingen verwijderen van zelf aangemaakte topics

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18333969
    iAstra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 March 2013

      ik kan nergens vinden hoe ik mijn topics kan verwijderen… heb nu enkele dubbele aangemaakt (per ongeluk door Tapatalk, kreeg foutmeldingen).
      en nu wil ik de teveel aangemaakte topics verwijderen maar zie daar nergens een optie voor…

      grt iAstra

      #18333971
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Heb ze zojuist verwijderd.
        het forum is beveiligd tegen dubbel posten. Met Tapatalk werkt deze beveiliging nog niet perfect. we hebben dit gemeld bij Tapatalk En zijn in afwachting van antwoord.

        #18333973
        Senatorman
        Beheerder
          Lid sinds:
          7 November 2016

          je topic betreft eigenlijk een HowTo

          Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

          #18333987
          iAstra
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 March 2013

            [quote quote=18333973]je topic betreft eigenlijk een HowTo

            Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

            [/quote]

            Ja daar twijfelde ik een beetje over gezien het niet echt opel gerelateerd is t.o.v. bijv. How to insignia sproeiers plaatsen o.i.d.

            #18333988
            iAstra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 March 2013

              [quote quote=18333971]Heb ze zojuist verwijderd.
              het forum is beveiligd tegen dubbel posten. Met Tapatalk werkt deze beveiliging nog niet perfect. we hebben dit gemeld bij Tapatalk En zijn in afwachting van antwoord.

              [/quote]
              Ok, das wel handig!
              Echter kan ik me voorstellen dat sommigen toch de optie willen hebben hun topic te kunnen verwijderen, ik in ieder geval wel.

              #18333989
              Senatorman
              Beheerder
                Lid sinds:
                7 November 2016

                Zelf topics verwijderen hebben we nooit gehad. Als er lopende topics met reacties verwijderd gaan worden ontstaan er gaten in de discussies en zijn verwijzingen vanuit een ander topic stuk.

                Je kan tot 1 jaar na je laatste wijziging wel je topicinhoud en de titel wijzigen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.