verwarmingsknoppen corsa b 1999 verwijderen

Forumindex Forums Modellen Corsa verwarmingsknoppen corsa b 1999 verwijderen

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262893
    AK1989
      Lid sinds:
      27 December 2013

      Mijn naam is AK1989 en rij sinds kort een corsa b uit 99.

      De verlichting van mijn dashboard console (de draaiknoppen van de verwarming) doet het niet.
      Het verwijderen van de middelste draaiknop heb ik al geforceerd, waardoor de boel afbrak.
      Dit wil ik niet doen met de twee andere knoppen, dus ben benieuw of hier ook een bepaald systeem achter zit.
      Met een kleine, platte schroevendraaier er achter peuteren heb ik al geprobeerd, maar als ik te veel kracht zet ben ik bang dat de boel afbreekt.

      Deze site kom ik vaak tegen:
      http://www.steve010.nl/toepassingen/corsa/corsab_inbouw.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Over de buitenste twee knoppen wordt echter niks vermeld.

      Wie kan mij helpen?

      Alvast Bedankt.

      #18202725
      bandido
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 February 2010

        Die middelste knop moet je in stand 1 zetten omdat daar de achterruit verwarming opzit.
        Ik had hem ook gemold bij mij. Er zo afgetrokken, maar klemt nog gelukkig een beetje.
        De andere twee kan je er zo aftrekken.

        #18202726
        VideoRipper
          Lid sinds:
          11 December 2013

          Uit de grote Opel bijbel:

          Greetz,

          Peter.

          #18202727
          BlackDevil
            Lid sinds:
            4 January 2009

            Knop van de aanjager moet op stand 3 staan en uitgetrokken zijn, dan kun je hem via de opening aan de onderkant ontgrendelen.

            Vanaf de facelift (1997) is een andere aanjagerschakelaar ingebouwd. Daarvoor moet het hele middengedeelte eruit om de verlichting ervan te kunnen vervangen. Lampje van de schakelaar is gesoldeerd. Aan de schakelaar is een brugje bevestigd met 2 steeklampjes voor de middenconsole.

            De overige 2 draaiknoppen gaan er idd met een beetje inspanning zo af.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.