Verwarming beenruimte

Forumindex Forums Modellen Grandland X Verwarming beenruimte

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370326
    caubo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2019

      Heerlijke comfortabele auto. Snelle opwarming in de winter. Het enige wat me tegenvalt is de verwarming van de beenruimte. Ik heb ook het idee dat er minder warme lucht uitstroomt als ik alleen de beenruimte inschakel tov de ruimte- of voorruit uitstroom als ik deze enkel inschakel. Nog meer gelijke ervaringen of is er toch bij mij iets niet in de haak.

      #18370327
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        Bij mij weinig lucht uit de middenruimte

        #18370337
        RonaldGLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 August 2019

          Je kan de lucht opbrengst ook verhogen in het menu. Bij automatisch bedoel ik dan.

          #18370436
          Erivati
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2019

            @caubo  Bij mij het zelfde verhaal, ook al verhoog je de auto stand of zet je de lucht op de beenruimte maximaal, blijft de beenruimte lang koud. Zelfs als ik in het menu enkel de beenruimte selecteer, komt er meer hete lucht uit de roosters in het dashboard dan dat er lucht stroomt rondom de voeten/beenruimte.

            #18371646
            henry dukel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 August 2019

              inderdaad bedroevend slecht. ook veel minder dan mijn vorige auto (Peugeot 308SW)
              sowieso vindt ik de climate control van de GLX niet zijn sterkste punt

              #18371647
              Oscar Suijk
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 October 2019

                [quote quote=18371646]inderdaad bedroevend slecht. ook veel minder dan mijn vorige auto (Peugeot 308SW) sowieso vindt ik de climate control van de GLX niet zijn sterkste punt[/quote]

                hoe is bij jou de stoelverwarming? Als ik deze op stand 3 zet dan voel ik nauwelijks warmte. Vorige auto ( Ford Focus) zat je bijna te zweten als ik de stoelverwarming aanzette…

                #18371651
                henry dukel
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 August 2019

                  mijn stoelen blijven koud, niet verwonderlijk omdat ik de optie Winterpakket niet gekozen heb….
                  aan alles komt een eind, ook aan mijn budget

                  #18371657
                  Mokkaatje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    24 October 2018

                    Beenruimte idd slecht.

                    stoel en stuurverwarming werken prima.

                    soms gaat de temperatuur opeens drastisch omlaag terwijl ik niets wijzig, een graadje hoger zetten helpt dan ook niet.

                    #18371658
                    jopsa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 May 2019

                      [quote quote=18371647]

                      inderdaad bedroevend slecht. ook veel minder dan mijn vorige auto (Peugeot 308SW) sowieso vindt ik de climate control van de GLX niet zijn sterkste punt

                      hoe is bij jou de stoelverwarming? Als ik deze op stand 3 zet dan voel ik nauwelijks warmte. Vorige auto ( Ford Focus) zat je bijna te zweten als ik de stoelverwarming aanzette…[/quote]

                       

                      regelrechte ramp bij mij.  Stand drie en je voelt bijna niks.  Na zowat een half uur voel je iets of wat warmte.

                      Is niet normaal maar ze doen er niks aan.  Bij buurman in 2 jaar oude astra verbrand je bijna uw kont na enkele seconden op de derde stand….

                      #18371672
                      Cor123
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 October 2019

                        Bij mij blijft de achterbank koud op stand 3 van de stoelverwarming (gemeten met de laser thermometer).

                        Op de voorstoelen meet ik 26 graden in stand 3. Volgende week een afspraak bij de dealer.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.