vervangen lederen stuurwiel calibra

Forumindex Forums Modellen Calibra vervangen lederen stuurwiel calibra

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358379
    siepel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2004

      ik zou graag mijn versleten stuurwiel willen vervangen en achter de airbag staat het artikelnummer 90 497 534 maar dit nummer kan ik nergens op internet terug vinden, iemand een idee door welk stuurwiel deze te vervangen is?

      s-l160090 497 534

      #18358392
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Alles van de Vectra A, Astra F, Corsa B zal passen. Let op, altijd accu loskoppelen en 10 min minimaal wachten alvorens de airbag los te koppelen. Tipje: als je de moer los hebt van t stuur, net even 1 slag op de bout laten zitten. Dan blijven je tanden ook op hun plek zitten als je aan het stuur gaat hangen om deze los te krijgen  :rolling:

         

        Zal niet de eerste zijn die zichzelf voor zn kop slaat met t stuur losmaken.

         

        Greetz Emiel

        #18358396
        siepel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          oke bedankt, dus elk artikelnummer van dit stuurwiel past op mijn calibra. wel vreemd dat opel veel verschillende artikelnummers hiervoor gebruikt

          #18358444
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            Niet vreemd op zich, je hebt (blijkbaar zeldzaam) lederen stuurwiel. En waarom zoveel verschillende? Tja 3-spaak, 4-spaak, met plofzak, zonder plofzak, leer of geen leer en dan nog eens alle modellen in vorm en stijl. Tipje: kijk eens op deze site. Linkje is naar de Vectra A, maar via het menu kan je ook voor Calibra kiezen. Onder ‘steering’ zie je alle mogelijke sturen geleverd op je gekozen model.

            Greetz Emiel

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.