vervangen autoradio Zafira B 2006

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) vervangen autoradio Zafira B 2006

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227113
    hennyw
      Lid sinds:
      18 June 2009

      boordcomputter ben je niet kwijt naar mijn mening, stuurbediening weet ik niet

      #17742748
      twistam
        Lid sinds:
        18 June 2007

        Kan je de BC nog wel aansturen als je de originele unit verwijderd?:hmmz

        Misschien vervangen voor een CD70 ? Deze ondersteunt mp3. Op internet wel voor rond de €250 te krijgen, en heb je gelijk ook nog een mooi navigatiesysteem!

        #17742749
        Laagvlieger
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          BC functies en stuurwielbediening (behalve volume) blijven werken. Alleen de tijd instellen klan niet meer en RDS sync werkt ook niet meer.
          Goedkoopste optie is een CD30 MP3 gebruikt.
          Ik heb er laatst een verkocht voor €100.

          CD70 Navi kan ook. Maar daar komt misschien ook een display bij. Ligt eraan wat je nu hebt.
          En deze units zijn een stuk duurder.

          #17742750
          Tusk
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 January 2009

            Ik zit met hetzelfde probleem. Alleen heb ik geen stuurwielbediening, dus als die unit eruit gaat kan ik letterlijk de BC niet meer bedienen.

            Ik heb dit gevonden:
            http://www.navishop.nl/dension-gateway-300-gw33oc1-opel-canbus-cd30-mp3-p-9581.html

            iemand ervaring mee?

            #17742751
            zafiratweepunttwee
              Lid sinds:
              22 October 2010

              op onze zafira a kan het wel alweer 1,5 jaar geleden een alpina voor 200 euro totaal erop laten zetten met usb mp3 enzo perfect ding :angel en ze hebben gewoon geinstalleerd voor ons en stuurbediening werkt gewoon? :) suc6 ermee

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.