vervangen antenne zafira a bj 2000

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) vervangen antenne zafira a bj 2000

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17231288
    mgijsbers
      Lid sinds:
      21 November 2011

      mensen,

      ik heb vrijdag mijn antenne gemold, vandaag een universele haaienvin antenne gekocht. Leek me wel handig zo’n klein ding! Nu heb ik de oude antenne eraf maar deze had een 12v connector naast de coax connector. Op de universele haaienvin antenne zit alleen een soort van dc connector??? Gaat dit werken? Heb ik perse 12V nodig op de antenne of is dit alleen als er een versterker is ingebouwd? Help!

      Deze universele antenne heb ik gekocht http://www.gomaxx.com/Caraudio-Electronics/Caraudio/Antennes-Toebehoren/1103-Antenne-Haaienvin.html?keyword=haaie” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #17800660
      Cobus
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 February 2010

        Heb je misschien ook een foto.
        Ik wil graag zien of het een beetje staat.
        Mijn antenne heeft ook zijn beste tijd gehad namelijk.

        #17800661
        mgijsbers
          Lid sinds:
          21 November 2011

          Probleem opgelost….. even de connectors contra gesoldeerd krimpkousje eromheem en proberen maar 100% ontvangst! :thumb

          Daarbij blijven de aansluitingen in de auto origineel! Tip gebruik wel de contra moer van de oude deze is makkelijker te monteren dan de bijgeleverde dat is een K*T ding :swear zeker met die grote klauwen van mij na 10x gevallen te zijn was ik er klaar mee!

          Ziet er nog leuk uit ook, ik heb 2 foto’s maar hoe kan ik die posten?

          #17800662
          jeroenk
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 February 2012

            @mgijsbers wrote:

            Probleem opgelost….. even de connectors contra gesoldeerd krimpkousje eromheem en proberen maar 100% ontvangst! :thumb

            Daarbij blijven de aansluitingen in de auto origineel! Tip gebruik wel de contra moer van de oude deze is makkelijker te monteren dan de bijgeleverde dat is een K*T ding :swear zeker met die grote klauwen van mij na 10x gevallen te zijn was ik er klaar mee!

            Ziet er nog leuk uit ook, ik heb 2 foto’s maar hoe kan ik die posten?

            Uploaden op http://imageshack.us” onclick=”window.open(this.href);return false; of http://www.tinypic.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;. Dan de link hier tussen [ img ] en [ /img ] tags zetten (zonder de spaties!!)

            #17800663
            mgijsbers
              Lid sinds:
              21 November 2011


              #17800664
              jeroenk
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 February 2012

                Bijna, je hebt de slashes achteraan ‘.jpg’ meegenomen. Dit moet je niet doen ;)


                Edit: Deed ik het zelf ook fout…
                Je moet wel een directe link naar je plaatje pakken trouwens. Dus als je die intikt of plakt in je adresbalk moet je alleen een plaatje te zien krijgen

                #17800665
                mgijsbers
                  Lid sinds:
                  21 November 2011

                  Thxs! :thumbup

                  #17800666
                  Cobus
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 February 2010

                    Persoonlijk vind ik de spriet mooier staan.
                    Maar het is een goed alternatief.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.