Versterker slaat in protection

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Versterker slaat in protection

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237199
    x-tinction
      Lid sinds:
      12 October 2008

      Ik heb het volgende probleem het gaat om een 4 kanaals versterker van ground zero hij slaat in protection op kanaal 3 en 4 je hoort muziek als de versterker aangaat maar 2 sec later slaat hij op protection en als ik alleen kanaal 1 en 2 heb aangesloten geeft hij gewoon geluid.

      Kent iemand dit probleem? en weet toevallig hoe dit is op te lossen?

      #17873820
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Controleer de bedrading op kanaal 3 en 4, controleer ook de imperdanties van speaker 3 en 4 (en als het een brugschakeling is check als het kan)

        En als je alleen kanaal 3 of 4 erbij hebt aangesloten?
        Zitten de speakers in een metaal deel geschroefd? Zo ja, schroef ze eens los van het metaal.

        En verders ook de spanning goed controleren, even een voltmeter op zetten als je versterker stabiel minimaal 12v krijgt.

        #17873821
        x-tinction
          Lid sinds:
          12 October 2008

          Volgens mij problem solved speakers opgeblazen zou het dit kunnen zijn? want hang ik er een andere speaker aan slaat hij niet op op protection

          #17873822
          Roelof
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Opgeblazen kan best maar maar dan moet het geluid ook niet optimaal zijn, als het geluid in orde is zou ik ook even kijken naar een sluiting richting het chassis als je speakers in het metaal hangen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.