Verstel beugel bestuurder stoel

Forumindex Forums Modellen Corsa Verstel beugel bestuurder stoel

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18339635
    jimmyrotterdam
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 March 2017

      Hallo Allemaal,

      Ik heb een Opel Corsa D 2009 3deurs.

      Gister toen ik mijn stoel naar achter wou schuiven bleef de stoel hangen en kreeg er geen beweging in.
      Na een gevecht met de beugel en de stoel brak de horizontale beugel af van het frame onder de stoel. ( die je indrukt bij het verstellen)

      Als ik naar de beugel kijk zie ik niks wat afgebroken is (heb ook geen idee hoe het vast zat) en ben een beetje bang
      dat het een dure grap gaat worden.. er is hier vast iemand die er meer verstand van heeft en weet of ik het zelf zou kunnen terug monteren
      of een eventuele oplossing?

      #18339637
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Moet je met een zaklampje onder je stoel kijken hoe de bevestiging is..
        Bij de omega heb ik al eens het zelfde gehad en onder de stoel moet je de beugel met de gaatjes op de pennen van de rails leggen en dan zitten er aan weerszijde klemmetjes die erover heen gaan om de beugel op z’n plek te houden..
        Als dit het geval is wordt het fixen op gevoel want je kan niet kijken en met je arm onder de stoel zitten tegelijk.. tenzij je super lenig bent..

        #18339640
        TWA
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 June 2010

          En anders op de sloop een nieuwe stoel scoren. Zal max 5 tientjes zijn. Meestal 2 schroeven achter de stoel, zichtbaar vanaf de achterbank maar to be fair: geen Corsa D stoel losgehaald, dus met die nog geen ervaring.

          Greetz Emiel

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.