Versnellingspook speling

Forumindex Forums Modellen Grandland X Versnellingspook speling

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

samson1955
    Participant
    • Topics 12
    • Reacties 53

Hoi ,ik heb wat speling in de versnellingspook met name de vijfde versnelling ,als ik zo tussen de 60 en 70km/u rijd is het  voelbaar bij gasgeven en dan weer loslaten, ik zie ook de pook dan +/- 1 cm op en neer (andere versnellingen hebben het niet) gaan,monteur van Opel wilde eerst een vergelijking maken met een andere GLX of dat bij die ook zo is (wordt vervolgd).

Ben alleen benieuwd of hier ook mede GLX rijders zijn die dat ook ervaren?

Auto heeft net de 20000 aangetikt dus slijtage lijkt mij een beetje vlug.

Iemand soortgelijke ervaring en wat het zou kunnen zijn?

Gr Hans

samson1955
    Participant
    • Topics 12
    • Reacties 53

Hoi ,ik heb wat speling in de versnellingspook met name de vijfde versnelling ,als ik zo tussen de 60 en 70km/u rijd is het voelbaar bij gasgeven en dan weer loslaten, ik zie ook de pook dan +/- 1 cm op en neer (andere versnellingen hebben het niet) gaan,monteur van Opel wilde eerst een vergelijking maken met een andere GLX of dat bij die ook zo is (wordt vervolgd). Ben alleen benieuwd of hier ook mede GLX rijders zijn die dat ook ervaren? Auto heeft net de 20000 aangetikt dus slijtage lijkt mij een beetje vlug. Iemand soortgelijke ervaring en wat het zou kunnen zijn? Gr Hans

Update: Heb gisteren nog contact gehad met de monteur van Opel en zoals gezegd zou hij eerst een vergelijking maken met een andere GLX en heeft met een demo van hun gereden die dezelfde symtonen heeft als hierboven omschreven , vindt het wel een beetje minder voor een auto van 40.000 euri’s ,zou toch niet mogen dacht ik zo.

Iemand dezelfde ervaring?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.