Forumindex › Forums › Techniek › 1,8 liter motoren › Verschillen 1800gte/1800gsi
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 januari 2010 om 00:33 #17216267
Heb een vraagje zijn er verschillen tss een 1800gsi blok /boite/naftbak en een 1800gte of is dit allemaal het zelfde …
18 januari 2010 om 08:20 #17594514helemaal het zelfde geen enkel verschil:thumbup
18 januari 2010 om 08:44 #17594515AnoniemLid sinds:
1 January 1970Je hebt in de Kadett E (Astra MK2) een x aantal varianten motoren gehad:
C18NZ
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 66 / 5400
Drehmoment (Nm bei min-1): 145 / 3000
Verdichtung: 9,2 : 1
Motormanagement: Multec
Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Astra F (F16WR/CR, F18WR, AF20), Kadett E (F16WR/CR), Vectra A (F16WR/CR, F18WR/CR, AF20)C18NT
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 66 / 5600
Drehmoment (Nm bei min-1): 135 / 3000
Verdichtung: 8,9 : 1
Motormanagement: Bosch LU-Jetronic
Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: geregelter Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Kadett E (F16WR/CR, THM 125)C18NE
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 74 / 5800
Drehmoment (Nm bei min-1): 140 / 3000
Verdichtung: 8,9 : 1
Motormanagement: Bosch LU-Jetronic
Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: geregelter Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona C (F16/4, THM 125), Kadett E (F16WR/CR, THM 125)18SE
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 82 / 5600
Drehmoment (Nm bei min-1): 158 / 3000
Verdichtung: 10,0 : 1
Motormanagement: Bosch L3-Jetronic
Oktanzahlbedarf: 98v / 95, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: kein Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Astra F (F18CR), Kadett E (F16WR/CR, THM 125)18E
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 85 / 5800
Drehmoment (Nm bei min-1): 151 / 4800
Verdichtung: 9,5 : 1
Motormanagement: Bosch LE-Jetronic
Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: kein Katalysator; Ascona C, Kadett E AGR möglich
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Kadett D (F16WR), Kadett E (F16WR/CR, THM 125)E18NV
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 62 / 5400
Drehmoment (Nm bei min-1): 143 / 2600
Verdichtung: 9,2 : 1
Motormanagement: Vergaser Pierburg Ecotronic 2 E-E
Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, kein Katalysator, ungeregelter Katalysator möglich
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona C (F16/4, F16WR/CR, THM 125), Kadett E (F16/4, F16WR/CR, THM 125)S18E
Bauform: R4
Steuerung:
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 85 / 5800
Drehmoment (Nm bei min-1): 151 / 4800
Verdichtung: 9,5 : 1
Motormanagement: Bosch LE-Jetronic
Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, kein Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Kadett E (F16WR/CR, THM 125)S18NV
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 84,8
Hub (mm): 79,5
Volumen (cm³): 1796
Leistung (kW bei min-1): 62 / 5400, 64 / 5000 (Omega A)
Drehmoment (Nm bei min-1): 137 / 3400, 140 / 3400 (Omega A)
Verdichtung: 9,2 : 1
Motormanagement: Vergaser Pierburg Ecotronic 2 E E
Oktanzahlbedarf: 95 / 91, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, kein Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona C (F16/4, F16WR/CR, THM 125), Kadett E (F16/4, F16WR/CR, THM 125), Omega A (R25, AW 03-71L)9 maart 2010 om 19:17 #17594516test
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.