verschil x20xev en x20xeR??

Forumindex Forums Modellen Calibra verschil x20xev en x20xeR??

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
  • Auteur
    Berichten
  • #17558619
    svdk20
    Deelnemer
      Lid sinds:
      24 August 2009

      hahaha hij gaat in januarie op de bank zal dan de grafiek posten

      #17558620
      Mirage
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 July 2004

        Welke bank is dan een goede 2e vraag.

        #17558621
        Deactivated2
          Lid sinds:
          19 March 2007

          origineel gepost door wim-v6
          laat m maar eens banken, denk je eerder op 2,3pk uitkomt en 0,9Nm winst.

          Ow, die K&N, is dat zo’n open filter, dan kom je wel op -2,3pk en -0,9Nm winst.

          Willem

          bulllshit!!!!
          het is een chip gemaakt op de bank,
          originele x20xev originele nokkenassen,katvv 3 bar benzinedruk 159 PK 210 nm

          We zullen de test afwachten….
          We verkopen niet allemaal standaard data he!!!!!

          Zie de reactie’s van klanten op mijn website,en dit zijn merendeels klanten die de chips gebruiken voor de autocross,die bijvoorbeeld bij geen andere tuner een GOEDE en werkende chip konden krijgen voor een fp computer, of dis aangezien de meeste op ecunummer chippen en niet op chipnummer!!!of die de auto laten chippen en waarvan de sleutelcode ineens weg is enzv enzv…..

          #17558622
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            ik vind hte toch knap

            wil m wel eens op een GOEDE bank zien….

            Ik snap dan niet dat OPEL dan een hele motor gaat staan ombouwen terwijl je er met een chip meer uit kan halen……

            willem

            #17558623
            Mirage
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 July 2004

              Betrouwbaarheid.

              #17558624
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                zal wel zijn rede hebben inderdaad.

                laat de XEV al eens de neiging hebben tot het breken van drijfstangen zou ik wel uitkijken.

                Willem

                #17558625
                Deactivated2
                  Lid sinds:
                  19 March 2007

                  och ja,hebben we ook mooie stalen drijfstangen voor te koop als dat zou gebeuren :D:D

                  #17558626
                  2slow
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 October 2006

                    Waar zijn de drijfstangen origineel dan van? Gietijzer? Of zijn deze een zachtere soort staal?

                    #17558627
                    Deactivated2
                      Lid sinds:
                      19 March 2007

                      origineel gepost door wim-v6
                      laat m maar eens banken, denk je eerder op 2,3pk uitkomt en 0,9Nm winst.

                      Ow, die K&N, is dat zo’n open filter, dan kom je wel op -2,3pk en -0,9Nm winst.

                      Willem

                      Wim hier de bewijzen!!!!

                      heb zelf ook een chip van http://www.tuningchips.nl (ronald) en hij bevalt mij uitstekend.
                      ben zelfs vanmorgen op een testbank geweest hier bij een maat van mij bij ziptuning in utrecht.
                      de chip die ik van ronald had heeft mijn x20xev 23 pk meer gegeven dit in combinatie met een openlucht filter en een powerboost valve zit ik nu op 162.8 pk @ 4500 rpm. dus kan niet anders zeggen eerlijk bedrijf en klasse service is een echte aanrader

                      Dus geen 3pk winst:jerry:jerry:jerry

                      Nogmaals,het is geen standaard data wat wij verkopen,tuning word gemaakt door een man met jarenlange ervaring…..

                      Niets als lovende woorden dus….

                      #17558628
                      svdk20
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        24 August 2009

                        vanmorgen naar ziptuning in utrecht geweest werkt een maat van mij sinds kort.
                        dus gelijk ff de bank op.

                        en zoals hierboven al vermeld 162.8pk @ 4500rpm:jerry:jerry toch een lekker gevoel.
                        ik hou mijn x20xev nog wel ffies. rond de zomer nog ff andere nokkenas en uitlaatspruitstuk en weer een nieuwe chip van ronald inzake met de snellere nokkenas. en ik ben tevreden :D

                        #17558629
                        jeroen88
                          Lid sinds:
                          10 August 2009

                          ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen?
                          kan het namelijk niet geloven maar goed.
                          :wtf

                          #17558630
                          Vannos
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 November 2010

                            als dit zo is ga ik er ook naar op zoek :D

                            #17558631
                            The Undertaker
                              Lid sinds:
                              29 January 2005

                              @Vannos wrote:

                              als dit zo is ga ik er ook naar op zoek :D

                              +1 ik ook :D

                              #17558632
                              otdh
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                2 March 2010

                                t scheelt ook wel op welke bank je komt te staan…

                                mijn c20let had :
                                262pk en 420nm koppel bij vmax op de bank
                                261pk en 423nm koppel bij eds op de bank
                                293pk en 455nm koppel bij ziptuning

                                steeds met dezelfde motor,echter wel in n andere auto, maar wel met dezelfde intercooler en setup

                                nu heb ik er het nodige aan veranderd
                                heb nu bij een lokale garage 318pk en 490nm koppel
                                en bij beek autoracing 322pk en 386nm koppel

                                wil wel weer naar ziptuning toe voor n nieuwe run…kijken of ik de 350pk haal met mn std kkk k16 turbo :p

                                #17558633
                                Corsa_GSi
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  30 June 2004

                                  Met alleen afstellen van een standaard XEV + poewrboostvalve + K&N had ik niet verwacht dat er zoveel bij zou komen.
                                  Maar goed ik zie zo snel nog geen echte harde bewijzen (scans / fotoos van de vermogensgrafieken van diverse banken).

                                  Ombouwen van XEV naar XER, kan makkelijk. Onderblok hoef je niet te wijzigen, kan die paar pk winst wel aan. Dan XER uitlaatsysteem, nokkenassen en programma dan zou het moeten werken.

                                  De OPC / XER motor is gemaakt voor de racerij (homologatie model), en daarom zijn er veel parts van de C20XE gebruikt in de ze motor.


                                  @otdh
                                  als ik jouw post zo lees, dan zou ik de bank van ZIPtuning niet vertrouwen, die geeft teveel aan dan. En 350pk met een std K16 zou echt niet mogelijk moeten zijn. Die eindigt echt op 320/330pk en dan heb je een hele goede, de meesten komen maar tot 300.

                                  #17558634
                                  Vannos
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    14 November 2010

                                    Mijn x2.0xev is nu ook gehipt heb er ook gelijk een spaghetti uitlaat spruitstuk op gemonteerd.
                                    nu moet ik alleen nog naar een testbank, en dat word Dynojet in Goes

                                    Hij trekt ieder geval sneller op en is zuiniger als ik rustig rij :P

                                    #17558635
                                    Haasje17
                                    Moderator
                                      Lid sinds:
                                      8 September 2009

                                      Even voor de mensen die en x20xev heb. Ik heb ene XER en XEV gehad, Beide gebroken drijfstang en dus gedemonteerd.
                                      En erachtergekomen dat het onderblok dus compleet identiek is zelfde drijfstangen, zuigers enkel krukas is anders.. en dan heb ik het over het gatenpatroon hierin.
                                      En er is ook maar één nokkenas anders. Rest is gelijk. Op spagettie na en computer. Ofwel ierdere xev kan een xer worden. Met software nokkenas en spagettie.

                                      #17558636
                                      2slow
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        21 October 2006

                                        Die drijfstangen is volgens mij het zwakke plekkie van de xev . Heb dat nog wel eens voor bij zien komen.

                                      18 berichten aan het bekijken - 26 tot 43 (van in totaal 43)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.