Verschil model 2018 2019

Forumindex Forums Modellen Crossland Verschil model 2018 2019

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360358
    Pinkie.baarn
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 August 2018

      Ik krijg begin november een crossland innovation model 2019 geleverd. Bij toeval (was daar niet door de dealer over geïnformeerd) bleek daar standaard geen ONSTAR en ook niet de PSA-variant in te zitten. Dat is heel raar want in de model 2018 zit het standaard nog wel.

      Weet iemand misschien of er nog meer verschillen zijn tussen een crossland innovation model 2018 en een model 2019?

      #18360541
      katee
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 August 2007

        Wat ik weet is dat de 110pk nu standaard een 6bak is en de cd speler ook niet meer terug komt.

        hoop dat ik geen spijt krijg vd de bestelde Crossland nu meriva b

        #18360731
        Pinkie.baarn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 August 2018

          Ik kwam op een tweetal duitse sites onderstaande info tegen:

          http://www.opel-niedersachsen.de/2019.html

          en

          https://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/crossland-x/downloads/Crossland-X_19-0_PRL-D_web.pdf

          Dat zou betekenen dat er inderdaad geen CD-speler meer in het model; innovation zit én Onstar niet meer standaard geleverd wordt maar wel dat er nu ook LED-achterlichten op zitten. Weet iemand of dit ook voor Nederland geldt?

          #18360784
          DeCo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 October 2018

            Sinds vrijdag heb ik een Online Edition.

            Inderdaad zonder OnStar, en de 110pk 5-bak is een 6-bak geworden. Mij hoor je niet klagen. OnStar gaat er 2020 toch uit, dus als je het daar van af laat hangen, moet je niet naar een Opel zoeken.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.