verschil in gasklephuis c20ne en 20seh

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) verschil in gasklephuis c20ne en 20seh

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207101
    the aviator
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 May 2008

      Hallo,

      Zijn de gasklephuizen van een “ne” en een “SEH” hetzelfde of verschillen ze toch van elkaar?

      vriendelijke groeten,

      steve

      #17409676
      sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 November 2005

        heb ze hier bijde liggen (als het goed is) maar heb zelf niks kunnen ontdekken!

        #17409677
        sw16v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          uhm weet niet waar vanaf welke komt maar c20ne heb je sowieso met 2typen, waar gasklepschakelaar en de gaskleppotentie meter op past! zijn niet uitwisselbaar.

          en dan heb je ook weer types en verschillen met vacuumslangetje bende er op.

          #17409678
          robbyrood
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 February 2006

            Zit echt wel verschil in!
            De ene gasklepsensor zit anders als de ander en heeft ook een andere functie OOOOOIT gehad met een blok wissel , je zoekt je eigen te pletter!!!en later sla jeje voor je kop dat je dat niet eerder heb over gezet!!!

            #17409679
            sw16v
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 July 2004

              dat zeg ik toch ook ofniet dan?

              heb idd ook ooit het zelfde gehad, was er gelukkig vrij snel achter maar je kan je er kapot op zoeken!!! geloof me

              #17409680
              the aviator
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 May 2008

                had toen wel een verschil gevonden..in het stuk na de gasklep zit bij de c2.0ne een tutje waar een slangetje op komt die weer naar het blok gaat..dat was het enige uitwendig verschil..zal wel een foto posten nog..maar omdat ik de functie zo ff nie wist, heb ik gwoon maar de gasklephuizen verwisseld..zoiezo omdat anders dat slangetje los zou komen te hangen..

                maar ben nog steeds wel benieuwd waarvoor dat dient :angel de foto zal ik maandag wel ff posten.

                #17409681
                stellema
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 July 2004

                  origineel gepost door robbyrood
                  Zit echt wel verschil in!
                  De ene gasklepsensor zit anders als de ander en heeft ook een andere functie OOOOOIT gehad met een blok wissel , je zoekt je eigen te pletter!!!en later sla jeje voor je kop dat je dat niet eerder heb over gezet!!!

                  Dit is niet het verschil NE/SEH maar motronic 4.1/1.5

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.