# verschil dvd 800 / dvd 900 #

Forumindex Forums Modellen Insignia # verschil dvd 800 / dvd 900 #

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244533
    GM-Tuningparts
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 July 2005

      wat zijn precies de verschillen tussen de oude dvd 800 en de nieuwe dvd 900.

      -zo ik weet is het belgisch accent / stem gelukkig weg.
      -zit er nu een sd kaart in ipv cd
      -wat verder nog meer??

      #17963371
      KK96
        Lid sinds:
        20 December 2011

        Hallo, nieuw op het forum. Ben ook wel benieuwd naar de functionaliteiten van de Navi 900. Krijg als het goed is ergens begin volgend jaar mijn nieuwe insignia voorzien van Navi 900. Ik kan nergens op internet iets vinden over de Navi 900.

        #17963372
        Melgi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 July 2011

          Verschil is volgens sowieso sd card ipv dvd.

          #17963373
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            Ik vroeg het mij ook al af. Ik heb de DVD 800 met Belgisch/Nederlands madam. Hahaha en wij zitten ook altyd te discuteren of die nu vlaams of nederlands praat :p

            #17963374
            Insignia_fan
              Lid sinds:
              1 October 2011

              Zover ik weet heeft de navi 900 ook stem/spraak besturing.

              #17963375
              Melgi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 July 2011

                Spraakbediening zit inderdaad op de Navi 900, maar ik dacht dat dat ook op de Navi 800 zat. Spraakbediening werkt overigens erg goed.

                #17963376
                Insignia_fan
                  Lid sinds:
                  1 October 2011

                  Ik heb het nog maar een enkele keer voorzichtig geprobeert, maar de eerste indrukken waren wel goed ja.
                  Wel spelen de mp3’s vanaf een usb stick veel zachter af dan de radio, maar ik neem aan dat dat niet speciaal op de navi 900 is.

                  #17963377
                  GM-Tuningparts
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 July 2005

                    @Insignia_fan wrote:

                    Zover ik weet heeft de navi 900 ook stem/spraak besturing.

                    wat houd dat precies in?

                    #17963378
                    Melgi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 July 2011

                      @GM-Tuningparts wrote:

                      @Insignia_fan wrote:

                      Zover ik weet heeft de navi 900 ook stem/spraak besturing.

                      wat houd dat precies in?

                      dat betekent dat je het navigatiesysteem met je stem kunt bedienen door bijvoorbeeld je bestemming in te spreken, je laatste bestemmingen opvragen etc. Werkt serieus goed. Heb je een nieuwe insignia besteld die je begin volgend jaar verwacht?


                      @Insignia_fan
                      : ik dacht dat je het volume van de verschillende bronnen apart kunt inregelen. Je moet even de handleiding hiervoor naslaan.

                      #17963379
                      GM-Tuningparts
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        16 July 2005

                        @Melgi wrote:

                        @GM-Tuningparts wrote:

                        @Insignia_fan wrote:

                        Zover ik weet heeft de navi 900 ook stem/spraak besturing.

                        wat houd dat precies in?

                        dat betekent dat je het navigatiesysteem met je stem kunt bedienen door bijvoorbeeld je bestemming in te spreken, je laatste bestemmingen opvragen etc. Werkt serieus goed. Heb je een nieuwe insignia besteld die je begin volgend jaar verwacht?


                        @Insignia_fan
                        : ik dacht dat je het volume van de verschillende bronnen apart kunt inregelen. Je moet even de handleiding hiervoor naslaan.

                        hoi

                        heb er inderdaad een besteld deze week.
                        2.0 turbo sports tourer ( cosmo ) in technical grey. :D

                        enkele opties : vol zwart leder interieur ,sportstoelen , afl xenon , dvd 900, winterpakket , licht-zicht pakket , parkeer assistent en nog een hoop meer. :D :D
                        zodra ik de auto heb volgen er natuurlijk weer foto’s enkel zal ik nog min een week of 8 moeten wachten helaas :swear
                        maar ja is voor een goed doel he.

                        maar in mijn vorige insignia had ik een dvd 800 en was benieuwd wat er bij de nieuwe dvd 900 echt allemaal veranderd is en wat er evt meer op zit.
                        ben benieuwd hoe dat precies werkt op je stem?

                        #17963380
                        Melgi
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 July 2011

                          Gm-tuningparts: stemherkenning werkt voor navigatie automatisch zonder het vooraf inspreken of oefenen van instructies. Perfect dus. Helaas is de stemherkenning voor de telefoon van het jaar 2001. Daar moet je telefoonnummers opslaan onder een opgenomen stemcommando en dat is met een hedendaagse contactenlijst onbegonnen werk. Hier heeft Opel echt punten laten liggen helaas, bigtime zelfs.

                          #17963381
                          GM-Tuningparts
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            16 July 2005

                            moet zeggen dat die dvd 900 toch een hele verbetering is t.o.z.v van de dvd 800.
                            werkt allemaal een stuk beter :D

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.