Verschil 20seh en c20ne

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) Verschil 20seh en c20ne

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208535
    BelgianAstrag
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 June 2007

      Hallow,

      Ik heb een 20seh liggen en een c20ne die in de ascona zit. Nu is mijn vraag, wat zijn de verschillen juist?
      Als ik me tot nu toe goed heb laten informeren heeft de 20seh een scherpere nokkenas, heeft die een oliekoeler en andere zuigers. Als ik fout ben, corrigeer mij.

      Zijn er nog verschillen? Met m’n c20ne zou ik verder gaan, aangezien de 20seh meer kilometers heeft en joint de culasse. Maar zijn er dingen die ik zou kunnen overbouwen van de 20seh naar de c20ne zodat die sneller wordt?
      Zoiezo komt er een andere nokkenas in de c20ne

      #17461583
      sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 November 2005

        20seh heeft een andere nokkens waardoor het vermogen 500 toeren later komt
        20seh heeft zuigers mt een hogere compressie
        20seh heeft en daar op aangepast motermanagement
        20seh heeft geen lamdasonde

        het kan zijn dat de seh een ander gaskleppenhuis met een andere gasklep sensor heeft, dit hoeft niet
        ik heb een kadett c20ne die ook een olie koeler heeft……..

        edit.. als je de zuigers wilt gaan overbouwen kan je net zo goed de 20seh reviceren en overbouwen wanneer je daar mee klaar bent.

        #17461584
        BelgianAstrag
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 June 2007

          Bedankt voor de info!
          Ga de 20seh niet gebruiken omdat hij in veel mindere staat is dan de c20ne. Denk eraan om die wat meer power te geven, kan ook wel een leuk speeltje worden (als het dat nog niet is) denk ik

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.