Verrotte deuren.

Forumindex Forums Modellen Corsa Verrotte deuren.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248335
    PeterNoFear
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 January 2012

      Hallo,

      Zoals bij sommigen al bekend, ben ik veel bezig met mijn corsa b.
      Ik wil van de auto zoveel mogelijk roest halen, en vervolgens opnieuw rollen.
      Nu ben ik met de deuren bezig en kwam ik een beetje veel roest tegen…

      Zijn die deuren er een beetje makkelijk uit te halen, en hoe dan?
      Ik heb al even gekeken, maar ik zie geen bouten, alleen 2 spijker-vormige pinnen.
      Ik wil een rechter deurklinkje zonder slot er in zetten, ik heb centrale deurverg, kan dit?
      Ik heb elektrische ramen, kan ik dit makkelijk overzetten?

      Alvast bedankt!

      :jerry

      #18015358
      joop1970
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2010

        Deurklink zonder slot is even rommelen. Je huidige cilinder moet je van je achterplaat afhalen, zit vast met een borgpennetje. Je houdt dan een losse stekker over. Je deurpinnetje blijft wel gewoon op en neer gaan, zijn 2 onafhankelijke stangen..

        Deuren zijn er makkelijk uit te halen, gewoon de 2 pennen omhoogtikken en je maat de deur vast laten houden. Wel even eerst de stekker losmaken

        Elektrische ramen overzetten kan ook. Is allemaal voorbereid qua gaten alleen moet je eerst de oude popnagels uitboren en vervolgens het syteem weer vast popnagelen.

        #18015359
        PeterNoFear
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2012

          Okee bedankt, ik zal even kijken voor wat deuren, en dan post ik nog wel :kewlpics van hoe het geworden is!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.