VERMIST !!! marissa munnik

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer VERMIST !!! marissa munnik

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249785
    Vannos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2010

      vermist marissa munnik

      vermist aan iedereen die dit bericht ontvangt zouden jullie dit alsjeblieft door willen sturen .
      mijn dochter MARISSA MUNNIK , 15 jaar word vermist ze is gister morgen om 7 uur voor t laatst gezien ,
      heeft dr fiets bij t station hengelo (o) gezet en dr is sindsdien niks meer van dr vernomen,
      wij maken ons erge zorgen en zijn bang dat ze in handen is van loverboys en of dealers, omdat dr sinds een korte tijd gratis xtc is verstrekt op school .
      wij hebben sterk t vermoeden dat ze ergens in arnhem verblijft ,
      dr is nu al 2 dagen niks meer van dr vernomen wilt u als u ook maar iets weet of heeft gehoord contakt met mij opnemen .
      mijn telefoon nummer is 0655516015
      we maken ons ernstige zorgen , ze was gekleed in n
      spijkerbroek
      n zwart t shirt
      n licht grijs vest met capuchon
      n zwarte boddywarmer
      witte nikes met rose en zwart
      en n witte handtas
      wil iedereen die maar iets weet of denkt te weten contakt met ons opnemen we maken ons ernstige zorgen ook heeft marissa n piesing midden onder dr onderlip
      tel 0655516015

      #18039221
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        :( rot om te lezen. Blijft uiteraard hopen dat ze bij familie of vrienden verblijft. Moge zij veilig thuis komen

        #18039222
        RicoW
          Lid sinds:
          14 August 2011

          te laat beiden… is inmiddels contact mee en ze is gezond en wel.
          wel behoorlijk irritante stuk text met dr en n en mateloos veel spelfouten.
          dat was ook de reden dat ik ff ging googlen om te kijken of dit wel echt waar was.
          vaak met dit soort berichten schijnt dat het gewoon nep is.
          maar blijkbaar zat ik ernaast :) blij in ieder geval dat het opgelost is.
          http://www.dossiervermist.nl/marissa-munnik/” onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18039223
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Mooi dat ze terug is!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.