Verlies van koelvloeistof

Forumindex Forums Modellen Omega Verlies van koelvloeistof

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276381
    maks
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2013

      Sinds Gister is m’n Omega bij onkel dokter, plots hevig verlies van koelvloeistof ergens achteraan , denk ergens achteraan de motor en/of instrumentenbord..airco/verwarming?

      Ik hou jullie op de hoogte zodra ik méér weet?

      #18317531
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        ik vermoed de kachelkraan.. die zit bijna tegen het schutbord aan.. en is onderdeel van je koelcircuit van de motor en kachel…
        en is dacht ik vanaf de passagiers zijde te bereiken..

        is dit dingetje

        #18317532
        maks
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 February 2013

          @bart-gsi wrote:

          ik vermoed de kachelkraan.. die zit bijna tegen het schutbord aan.. en is onderdeel van je koelcircuit van de motor en kachel…
          en is dacht ik vanaf de passagiers zijde te bereiken..

          is dit dingetje

          Inderdaad dat is het, op zich niet duur 67eur. maar drie werkuren om er aan te geraken !
          Ben benieuwd als ik de rekening krijg?

          Bedankt voor de Info :thumb

          #18317533
          maks
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2013

            Vanavond m’n Omega terug afgehaald, mekanieker zegde dat het geen lachertje is met een V6 dit item te vervangen met als resultaat …werkuren !
            Ik heb betaald 375 euro alles tutikompletti , véél…ik weet het niet , wat denken jullie?

            #18317534
            bart-gsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2012

              Ja een v6 is een dikke motor.. Maar moet opzich wel te doen zijn.. Ik denk ook dat er buiten dat kraabtje ook een kan koelvloeistof mee gerekent is.. Die is normaal 15 a 20 euro.. Dus ja die 2 dingen enndan kun je de rest aan uren rekenen..

              #18317535
              rudolf-je
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 January 2010

                Heb deze al 2 keer zelf vervangen bij mijn omega. Is goed zelf te doen. Maar geen leuk klusje.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.