verlichting corsa B

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen verlichting corsa B

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244544
    crossagek
      Lid sinds:
      13 January 2005

      mijn schoonzusje heeft vorig jaar een corsa B uit 1997 gekocht bij een goedkoop autobedrijf zonder garantie .

      Ik heb dat ding meteen even onder handen genomen en wat kleine dingetjes voor haar verholpen .

      nu blijf ik alleen steken op de achterruitverwarming die niks doet , zekering is goed , dus ik vermoed dat het probleem in de bedrading zit .

      tevens heeft ie een vreemde kwaal in de verlichting . raw-hendel was lam , dus sprong automatisch op grootlicht bij elk hobbeltje . Ik had nog een corsa a hendel liggen en deze er voor nood in gezet en werkte allemaal weer prima . nu hoorde ik gister van haar dat wanneer ze de hendel naar groot licht drukt alle verlichting helemaal uit gaat . ( ik ga er maar van uit dat mijn reserve hendel nu ook naar zijn grootje is :???: )

      al met al 2 storingen die vermoedelijk in de draadboom zitten , maar hoe spoor ik die nu het beste op ??

      achterruitverwarming zit deze via een relais geschakeld misschien dat deze kapot kan zijn ??

      #17963477
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Probeer nog een hendel op grootlicht.

        en de Achterruit verwarming storign zit in de thule van de Auto naar de kofferklep, daar zijn 1 of meerdere draden doorgesleten of zelfs gebroken.

        Willem

        #17963478
        david verburg
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2004

          je kunt ook met een led zoeker meten op de banen in de achtruit
          een kant moet massa zijn en de andere kant kun je een plus meten
          zo kan je meten of er iets aan komt qwa signaal maar idd wat willem zegt zal het wel in de klep thule zitten

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.