Verlichting bij openen van auto

Forumindex Forums Modellen Astra Verlichting bij openen van auto

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18480587
    Tom Selle
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 September 2022

      Hoi,

       

      Ik heb een Astra A van 2017 turbo met LED AI lichten.

      Wanneer het donker was en ik de auto op afstand opende dan gingen mijn lichten aan ( het leuke is: de 6 leds flikkeren eens en dan gaan de koplampen even dimmen en terug aan – ik geniet hier telkens van) . Nu na onderhoud en het herstellen van mijn Multimedia scherm functioneert dit niet.

      Weet iemand hoe ik dit terug kan instellen?

      Alvast bedankt!

      #18480768
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        zou je in het menu in kunnen stellen, maar dan zul je even moeten gaan zoeken waar het zit, is een zgn comming home instelling maar durf niet te zeggen of ze het bij de K zo noemen, vermoedelijk hebben ze in de garage alle instellingen ge-reset bij het herstellen van het scherm.

        #18480777
        Tom Selle
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 September 2022

          Ik heb het idd in het menu gevonden maar de welcome lights niet echt gelijk…enkel de knipperlichten

          #18480808
          Tom Selle
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 September 2022

            Ik denk dat ik het gevonden heb, de lichten stonden niet op “automatisch”, vanavond eens testen.

            #18480990
            opel-mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2011

              er zijn behoorlijk wat instellingen, en sommige instellingen zijn ook nog apart in te stellen bij verschillende sleutels zoals automatische stoelverwarming, binnen temperatuur enz

              #18481043
              Tom Selle
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 September 2022

                Ja klopt inderdaad, en het is me gelukt…de instelling werkt terug als je de lampen op “automatisch” zet!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.