Verlichting bij je verwarmingsknoppen

Forumindex Forums Modellen Tigra Verlichting bij je verwarmingsknoppen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207856
    Nikita71
      Lid sinds:
      1 August 2008

      Hallo, ik bedoel dus de velichting bij de drie ronde elementen boven je asbak, alleen het lichtje op de middelste, die van de achteruit verwarming doet het, weet ieman misschien of dit een zekeringsprobleem is of is dit een lampje, indien het een lampje is kan ieman mij vertellen hoe ik deze vervang, graag lees ik jullie reactie , groetjes en thx :thumbup

      #17445622
      uknowme
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 June 2006

        Om de lampjes te vervangen kun je op de site kijken van steve010 bij tutorials die van de corsa B staat met foto’s erbij uitgelegd hoe dit moet.

        #17445623
        Nikita71
          Lid sinds:
          1 August 2008

          Tja en waar vind ik dat of moet ik dan even het hele opel forum doorspitten, als je mij wil helpen om dit bericht tevoorschijn te toveren dan ben ik je zeer dankbaar, lees je reactie graag :cool:

          #17445624
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            ja uitleggen:

            ga naar: http://www.steve010.nl

            dan naar: Tutorials (bovenin de balk)

            dan naar: Fittingen met led’s in een Corsa B inbouwen (bijna onderaan de pagina.

            Willem

            #17445625
            Nikita71
              Lid sinds:
              1 August 2008

              Hoi, danl je wel voor de hulp, ziet er wel erg ingewikkelt uit hoor, weet niet of ik dat durf, het eindresultaat is wel erg gaaf, mwa ikke denk na, thx ;)

              #17445626
              Corsa_GSi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004
              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.