Verlichting achter climate control vervangen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Verlichting achter climate control vervangen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250436
    astrawez
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 March 2009

      Hallo,

      Binnen een week zijn opeens alle 2 de lampjes achter mijn climatecontrol kapot gegaan.
      Heeft iemand enig idee hoe ik deze het beste kan vervangen?
      Ik zie ook zo niet hoe ik het middenconsole eruit krijg namelijk. Ik hoor het graag.

      Hier even een fotootje als voorbeeld (is niet de mijne):

      Groetjes, Wesley

      #18046162
      sander2.5v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2011

        Plamuur mes tussen spleet zijkant en wrik naar voren. Wel met beleid, dat is alles. Zit niet met schroeven vast of iets dergelijks bij dit model. Ecc zit met een paar kruiskopjes vast. Zeer makkelijk karweitje!

        #18046163
        vectra vlammen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          he wesley

          je moet als 1e dat frame wat om je radio en je knoppen zit verwijderen(dat wat op de foto in hout kleur is)
          dat doe je door met een kleine platte schroevendraaier aan de zijkant dit deel losmaken.
          en dan worden de schroeven wel zichtbaar.je hebt 2 schroeven voor je ecc unit.

          hoor het wel

          gr vectra vlammen

          #18046164
          Lemmens
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2005

            Heb ’t laatst ook eens moeten doen wegens een defect lampje. De wortelnotenhouten omranding kun je losklikken. Bovenaan beginnen. Iets boven de alarmknop (?) en boven de eco knop zitten twee clipjes. Als je met een platte schroevendraaier voorzichtig tussen het randje en het dashboard wrikt komt ie los.

            De ECC zit inderdaad met een paar schroeven vast. Het makkelijkst is als je de stekker achter op de ECC los kan krijgen, dan heb je het hele zaakje in je handen en is vervangen echt peanuts. Bij mij zat die stekker helaas muurvast dus was het vingers breken… :???:

            #18046165
            astrawez
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 March 2009

              Tnx allemaal voor de reacties. :thumb Morgen ff lampjes halen en dan het weekend eens kijken of het me gaat lukken. Maar zo te lezen is het goed te doen (ik ben Astra F en G gewend, dat was volgens mij iets lastiger). :wors

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.