verlaging (raar geluid achteraan)

Forumindex Forums Modellen Corsa verlaging (raar geluid achteraan)

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249005
    wellez
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 August 2010

      ik heb een verlaging van ta technix ,
      maar heb nu een probleemje als ik met 2 maar vooral al bij 3 personen (omdat dan iemand van achter zit) moet rond rijden en bij een put , heuvel , of bobbeltje krijg ik een raar geluid te horen en dat moet ook iets zijn dat schokken moet kunnen incaseren , maar geen idee wat..

      de auto had dit ook al voor verlaging maar enkel als ik snel heuvel af ree met 2 of 3 en met 4 of 5 stilletjes van heuveltje af ging ..

      enig idee iemand

      alvast bedankt en het gaat om een opel corsa b 2000, 1.2 16

      #18030636
      robert_corsa
        Lid sinds:
        16 May 2009

        dat is normaal als je laag rijd.
        knap dat je er nog 3 man in kreeg:P

        gewoon rustiger rijden, je veerweg is heel kort geworden, je had er beter een schroefset onder kunnen stoppen

        #18030637
        wellez
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 August 2010

          mijn excuses , het is ook een schroefset..
          vooraan 7 cm gezakt achteraan , 2-4 cm.

          #18030638
          joop1970
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2010

            Klapt je uitlaat niet gewoon op je achteras? Vaak voorkomend probleem, geeft een metalen kloenk geluid.

            #18030639
            wellez
            Deelnemer
              Lid sinds:
              16 August 2010

              jah zo een geluid is het precies en wat wil dat dan zeggen klapt ?

              #18030640
              Jurgen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 September 2007

                Je uitlaat loopt over de achteras heen, als je inveert dan kan je as tegen je uitlaat aan komen.

                #18030641
                joop1970
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 September 2010

                  Vaak is er een klem gebruikt van rond draadstaal (http://www.sportuitlaten-shop.nl/images/U706710.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;) op de naad van de middendemper naar achterdemper. Die vervangen door een platte kan al een hoop schelen (http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQzUGc2UYnshgUa3Lj_PpFsB2ez7mZD157zxUmahFwt4GGQc4W4931Om_EI” onclick=”window.open(this.href);return false;)

                  Andere mogelijkheid is dat de bocht waarmee de demper over de as heengaat niet de maximale ruimte heeft, kan je oplossen door de hele uitlaat wat naar voor of achter te schuiven zodat de speling maximaal is.

                  Ik heb het ook als hij zwaar beladen is, vind het wel prima. Is niet schadelijk en als je een auto gaat verlagen kom je er volgens mij helemaal niet onderuit.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.