Verlaging manta

Forumindex Forums Modellen Manta Verlaging manta

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219090
    Bug Killer
      Lid sinds:
      29 March 2008

      Hoi,

      Ik sinds kort een manta b GTE.

      Nu wil ik deze verlagen aleen zit te twijfelen tussen -60 of -80. wat moet ik dan allemaal aanpassen buiten de veren en schokdempers? en hebben jullie voorbeeld foto’s ervan?

      grts

      Mathijs

      #17646419
      tonneke
        Lid sinds:
        10 April 2005

        Ik heb zelf -60 onder me manta gelegt dan is die ook weer nie te laag inverband met drempels. ik heb alleen andere veren en schokdempers eronder gelegt voor de rest niks aangepast.

        #17646420
        Emiel-Manta
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 January 2007

          60 – 40

          vind ‘m nog wat te hoog, dus als hij straks klaar is ben ik wel van plan 80/80 te kopen.

          #17646421
          Tomvt
            Lid sinds:
            2 July 2004

            bij 80/80 moet je meer aan gaan passen, denk dat ie dan op z’n kegels komt te hangen en mischien op de aanlsag?? zit, heb de mijne 60 verlaagd en vind ik eigenlijk laag zat, denk dat ik met 80 helemaal niet meer over drempels kom, heb er nu vaak al moeite mee…

            #17646422
            mantarobin
              Lid sinds:
              4 July 2008

              Heb mijne nu ook 60/40 lager rijdt mooi zo, dit icm gele koni’s lekker stuiteren is dat..

              Toen ik hem net opgehaald had was de Manta 80/80 verlaagd, maar hier was echt niet mee te rijden!

              #17646423
              McLambo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 September 2004

                Ik heb ook eens gezien dat H&R een setje van -55 mm heeft, een mooie tussenweg.

                #17646424
                McLambo
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 September 2004

                  origineel gepost door Emiel-Manta
                  60 – 40

                  vind ‘m nog wat te hoog, dus als hij straks klaar is ben ik wel van plan 80/80 te kopen.

                  Ik zou eerst -60/-60 proberen. Aan de voorkant is hij laag zat, maar hij staat ook iets voorover zo te zien….

                  #17646425
                  Emiel-Manta
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 January 2007

                    zou ik ook nog kunnen proberen inderdaad.

                    maar ik ben er nog een beetje huiverig voor.
                    had een set besteld, maar die is nooit aangekomen (bedrijf is failliet verklaard, en ik kan dus fluiten naar m’n centen)
                    **leijers :P

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.