Verkeerde einddemper gekregen? Vectra C GTS

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Verkeerde einddemper gekregen? Vectra C GTS

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272509
    musti20
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2012

      Gisteren heb ik via http://www.uitlaat-winkel.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; einddemper besteld voor onze vectra c gts 1.8 bouwjaar 2003. Vandaag is de einddemper gekomen.

      Maar wat blijkt nu hij ziet er veel anders eruit dan die van ons. Ik weet niet of dit normaal is. Aangezien het een X merk is. Ik heb ook bij het bestellen onze kentekengegevens ingevult, zodat zij zelf ook zouden kijken of ze de goede zouden opsturen.
      Maar goed misschien hebben jullie wel meer kennis. Hier onder de foto van de nieuwe en oude einddemper.

      Ik verwachte eigenlijk deze http://uitlaat-winkel.nl/einddemper-voor-opel-vectra-c.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
      Zoals je via de website ziet lijkt deze wel heel wat anders

      #18288505
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        bij imitattie dempers komt het vaker voor dat de pasvorm anders is.. maar als je deze op kenteken besteld hebt moet je even kijken of de hangers op de goede plek zitten en de pijp die de middendemper met de einddemper verbind.. als die goed zijn en de demper past tussen je reservewielbak en de bumper dan zou het gewoon moeten passen…

        kun je er onder houden en kijken of alles gelijk zit.. pas de demper niet.. terug sturen…

        #18288506
        Kano
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2012

          Lijkt mij een versie waarbij de demper niet door de bumperlip steekt. Oftewel verkeerd.

          #18288507
          jraaf
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 January 2008

            Kromming voor het sierstuk lijkt idd verkeerd.

            Groet jraaf

            #18288508
            musti20
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 February 2012

              Heren bedank! Ik ga maar eens contact opnemen met uitlaat-winkel.nl

              #18288509
              Wess1988
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 January 2014

                De kromme is volgens mij van een diesel?

                #18288510
                voederbiet
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 May 2006

                  Dit is vaak de goedkoopste vorm demper van een sedan vectra waar deze niet door de bumper komt, de gts versie hoort een sierstuk erop te hebben die door de bumper steekt.

                  Bij mijn gts zat bij aankoop namelijk dezelfde soort sedan demper eronder en dus een lege uitsparing in de bumper.

                  #18288511
                  arjontje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    31 March 2006

                    @voederbiet wrote:

                    Dit is vaak de goedkoopste vorm demper van een sedan vectra waar deze niet door de bumper komt, de gts versie hoort een sierstuk erop te hebben die door de bumper steekt.

                    Bij mijn gts zat bij aankoop namelijk dezelfde soort sedan demper eronder en dus een lege uitsparing in de bumper.

                    Deze is ook voor de gts namelijk van model jaar 2008>.
                    Die had geen uitsparing meer in de bumper.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.