Vering Astra OPC op een Astra G Cabrio ?

Forumindex Forums Modellen Astra Vering Astra OPC op een Astra G Cabrio ?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262919
    trikie750r
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 November 2010

      hoi
      effe een vraag over vering,zouden schokdempers en veren van een astra opc 3 deurs passen onder een astra G cabrio uit 2002.wil origineel blijven en er geen schroefkit of dergelijke ondersteken?

      #18202933
      gerben rsv
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 October 2011

        Volgens mij gaat dit niet , de veren achter zijn zwaarder uitgevoerd bij een cabrio en voor misschien ook wel.
        Dit ivm hoger gewicht van de auto.

        #18202934
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Passen zal het zowiezo wel.

          Waar Gerben op doelt is dat de verlaging afhangt van het gewicht van de auto. De veren zijn afgestemd op het motorgewicht van de desbetreffende auto.
          Bij een Z20LET zal hij daarom meer verlagen als wanneer je een 1.4 motor erin hebt liggen.
          Ook zou ik er rekening mee houden dat jou achterkant iets meer zal verlagen dan bij een OPC / 3 deurs omdat jij ook meer gewicht in de kofferbak hebt liggen dan een OPC.

          Overigens zou ik lekker op zoek gaan naar een setje Eibach veren voor je auto. Kosten de hoofdprijs ook niet, rijdt heerlijk en zijn afgestemd op jou auto.

          #18202935
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            De Voorveren zijn motor en auto afhankelijk, achterveren hangen van het type auto af.

            Voor is het motorgewicht het meest bepalend, met een deel Carroserie gewicht.

            Achter is het Carroserie type, en vorm meest bepalend.

            Willem

            Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

            #18202936
            trikie750r
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 November 2010

              hoi allen

              bedankt voor jullie reactie ga eens rond kijken voor verlagings veren alleen

              mvg patrick

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.