Vergrendelen met elektronisch sleutelsysteem

Forumindex Forums Modellen Grandland X Vergrendelen met elektronisch sleutelsysteem

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

nikey62
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 3

Vraagje over het vergrendelen met het elektronische systeem:

In de handleiding staat: “Als er twee of meer elektronische sleutels in de auto’s zijn geweest en het contact één keer aan was, worden de portieren vergrendeld, zelfs als er maar één elektronische sleutel uit de auto wordt genomen.”

Dat functioneert bij mij niet: als ik uitstap met mijn sleutel in de zak en :help: :help: er nog een sleutel in de auto ligt kan ik de auto niet vergrendelen. Moet ik ergens wat anders instellen of lukt dat bij jullie ook niet? :help:

Hans GLX
    Participant
    • Topics 6
    • Reacties 212

Ik heb altijd maar 1 sleutel bij me. De reserve sleutel heb ik thuis. wat moet je met 2 sleutels in de auto??? Mijn auto vergrendeld ook alleen maar als ik op de sleutel druk voor afsluiten. Geen probleem toch?

Mark van Veluw
    Participant
    • Topics 6
    • Reacties 137

@hans GLX:

Indien je de auto deelt met bijvoorbeeld je vrouw is het niet ondenkbaar dat er 2 sleutels in de auto zijn?

--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--
    22 januari besteld, 13 juli geleverd.

Hans GLX
    Participant
    • Topics 6
    • Reacties 212

@mark van Veluw,

Als je de auto deelt met je vrouw, hoeft zij toch geen extra sleutel? Als jij rijd, heb jij de sleutel. En als zij rijdt heeft/krijgt zij de sleutel?? :yahoo:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.