Veren (na)persen

Forumindex Forums Techniek Banden, remmen en onderstel Veren (na)persen

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18097371
    Juhroen
      Lid sinds:
      10 December 2011

      Je kan hem ook tussen de verenklem zetten en warmstoken :thumb Heb ik ooit is gedaan met een oude golf.

      #18097372
      opelpower89
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 September 2009

        bij een golf kun je dat doen ja bij een opel niet:p
        heb je veel kans dat hij na tijdje breekt

        #18097373
        pipo
          Lid sinds:
          5 November 2004

          nieuwe kosten denk ik ook net 50 55 euro mooi in de lak

          #18097374
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            E Kadett veren en Astra F veren zijn qua afmetingen weliswaar vergelijkbaar, maar voor de F zijn ze gemaakt voor een hogere aslast. Dat wil zeggen dat ze stugger zijn en dus hoger bouwen op een Kadett dan de opgave.

            Ik vind ze erg fijn op de Kadett omdat die origineel voor de Kadett bedoelt zijn zo slap zijn als een vaatdoekje.

            Vind dit soort topics altijd wel verbazingwekkend. Hoe weinig het allemaal maar mag kosten voor sommige mensen. Ik koop zelfs gerust voor mijn mountainbike een achter dempertje van 350 euro, snap dat beknibbelen allemaal niet zo, als je geen geld hebt moet je misschien gewoon geen auto nemen, die kosten namelijk best veel geld.

            Zet lekker die te hoge veren te koop en koop een paar nieuwe verlagingsveren zou ik zeggen….

            #18097375
            petrolhead
              Lid sinds:
              13 August 2010

              Ik weet niet of meerdere mensen dit delen met mij maar in mijn geval is het probleem is niet zozeer dat ik het geld niet heb voor een wat duurder setje, maar als je al 2 a 3 verschillende soorten veren en maten hebt liggen en de conventionele verlagingsveren niet laag genoeg gaan dan ga je ergens anders zoeken.

              en het gaat tenslotte om de achterveren.

              #18097376
              Vinci
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 August 2009

                Ah ok, nou dan gewoon verkopen en Pipo een setje laten regelen toch?

                #18097377
                opelpower89
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 September 2009

                  En voor mijn ascona zijn achter geen lagere verkrijg baar

                  #18097378
                  Laserlite
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 January 2006

                    Ik ben er al niet meer naar opzoek. Wil misschien me gsi gaan verkopen :angel

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.