Verdomme heb ik weer.

Forumindex Forums Modellen Omega Verdomme heb ik weer.

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249031
    Jack-omegax3.0xe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 September 2007

      Zelf niks gedaan aan de omega. Maar een ander die het zo nodig vond om mijn rechter achter spatbord te doorboren en lamp aan diggelen te rijden.

      Gelukkig weet ik wie het is geweest en hoop dat het goed afgehandeld wordt.

      Ik zat op dat moment niet in de auto was zelfs niet eens in de buurt. :swear Maar door wat na vraag ben ik erachter gekomen wie het is geweest. Was een busje dat gehuurd was door mijn baas voor de voetbalclub die werd bestuurd door een kameraad van de baas. :fy1


      Door het plaatwerk heen.

      De dader. Op de strip zit een duidelijke blauwe streep die volgens de verhuurder er van te voren niet opzat.


      #18030824
      -BlendjuH-
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2008

        :shock: Ben je mooi klaar mee :fy1
        Wat een klootzak zeg :swear
        Hoop dat het goed opgelost gaat worden

        #18030825
        samson1955
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 February 2005

          Shit Jack,das een fikse schade,kl :swear zak om dan ook nog door te rijden,hoop dat het zonder veel problemen opgelost wordt.
          Is maar goed dat je de dader hebt kunnen achterhalen.
          Succes met de afhandeling

          Gr Hans

          #18030826
          astraTD
            Lid sinds:
            9 March 2009

            Mooi dat je weet wie de dader is… Alleen vraag ik me af, wat was zijn reactie ervan? Ook zo laf dat die geen briefje onder de wisser heeft gelegd.

            #18030827
            Jack-omegax3.0xe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 September 2007

              Hij heeft er niks van gemerkt zegt hij.

              Ik heb in de desbetrefende wagen gezeten met motor, airco en radio aan en je hoort er niks in laat staan voelen.

              #18030828
              jeroenk
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 February 2012

                @Jack-omegax3.0xe wrote:

                Hij heeft er niks van gemerkt zegt hij.

                Ik heb in de desbetrefende wagen gezeten met motor, airco en radio aan en je hoort er niks in laat staan voelen.

                Balen johh! Inderdaad hopen dat het nu verder wel fatsoenlijk wordt afgehandeld…

                Zijn reactie die je hierboven aangeeft kan natuurlijk kloppen… Maar d’r zitten toch ook spiegels op zo’n ding :wtf

                #18030829
                dtcmel
                  Lid sinds:
                  1 January 2012

                  Ben je klaar mee, nog mazzel dat je er achter bent gekomen wie het was!
                  Succes ermee!!

                  #18030830
                  Jack-omegax3.0xe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 September 2007

                    Geluk is dat bij ons op het bedrijven terein camera’s hangen waarvan de opnames 14 dagen worden bewaart. Was er toch wel achter gekomen wie het was geweest.

                    #18030831
                    jeroenk
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 February 2012

                      @Jack-omegax3.0xe wrote:

                      Geluk is dat bij ons op het bedrijven terein camera’s hangen waarvan de opnames 14 dagen worden bewaart. Was er toch wel achter gekomen wie het was geweest.

                      Zorgen dat je dat in elk geval op een dvd-tje krijgt o.i.d. Erg handig voor de verzekeringsmaatschappij!
                      Heb je er al een schade-expert o.i.d. bij gehad? Ziet er namelijk niet goedkoop uit om te repareren.. :(

                      #18030832
                      samson1955
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        16 February 2005

                        Ik denk dat meneertje nog niet zo héél vaak met een vrachtwagentje gereden heeft,is mij tenminste nog nooit overkomen in de 30 jaar dat ik met 40 á 50 ton over de weg heb gebolderd,maarja je kunt het maar meemaken :swear
                        Succes met de afhandeling Jack

                        Gr Hans

                        #18030833
                        Anoniem
                          Lid sinds:
                          1 January 1970

                          pittige en vervelende schade, gelukkig is de dader bekend, en zijn verhuur-busjes vaak wel goed verzekerd.

                          Ben wel benieuwd hoe ze deze schade gaan repareren. geheel niet zijpaneel of met wat las en plamuurwerk. Sterkte, en laat ons de afloop weten.

                          #18030834
                          kaneelschep
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 November 2004

                            Het is wel zo ja.,.. Je hoort en voelt daar in zo’n bak niks van.. Met een sprintertje met de ramen open en de radio aan hoor je al niks meer. hoe lullig ook. En het zat bij hem achterop toch? Daar zitten geen spiegels.
                            Maar hoe reageerde hij dan verder? Wordt het nu goed afgehandeld???
                            En zorg inderdaad dat je het filmpje toch te pakken krijgt voor iedereen het spontaan weer vergeten is!

                            #18030835
                            HOT ROD
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              23 March 2009

                              @samson1955 wrote:

                              Ik denk dat meneertje nog niet zo héél vaak met een vrachtwagentje gereden heeft,is mij tenminste nog nooit overkomen in de 30 jaar dat ik met 40 á 50 ton over de weg heb gebolderd,

                              Of je hebt het nooit gemerkt en ze hebben je nooit kunnen achterhalen.

                              Ik wil maar zeggen dat het best mogelijk is dat je het niet merkt dat je per ongeluk iets raakt.
                              Ik heb vroeger een buurman gehad die buschauffeur was. Die heeft ooit eens een kind aangereden die ter plekke overleed. Hij deed het echt niet expres en had er zelf ook niets van gemerkt. Heeft wel vele jaren met een rot gevoel rond gelopen.

                              Hopelijk wordt je schade goed hersteld.

                              #18030836
                              Jack-omegax3.0xe
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                23 September 2007

                                Dinsdag komt de expert kijken naar de omega. Heb meteen bij de verzekering van de tegenpartij aangegeven dat de auto alleen maar bij de vod ter reparatie gaat.
                                Vandaag contact gehad met de veroorzaker. Deze geeft aan alles netjes te willen regelen en dat het niet met opzet is gebeurd.

                                #18030837
                                samson1955
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  16 February 2005

                                  Goed nieuws Jack
                                  succes :thumb

                                  Gr Hans

                                  #18030838
                                  soepkiepe
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 August 2010

                                    hoop voor je dat het schade ebdrag niet hoger ligt dan de dagwaarde van je auto, anders krijg je namelijk niks.
                                    ja kun je het op een economish total loss verklaring gooien en je eigen wrak weer kopen, maar word je ook maar weinig beter aan

                                    succes met de afhandeling in ieder geval.

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.