ventilatie rooster

Forumindex Forums Modellen Manta ventilatie rooster

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225445
    koen-opel
      Lid sinds:
      13 April 2010

      Hoe demonteer ik die ventilatie klepjes uit een B Manta ?

      mvg Koen

      #17723618
      H-400
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 November 2006

        Bedoel je die klepjes in je dash-board?
        2 aan de buitenkant en 2 centraal?

        #17723619
        manta1977
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 April 2006

          Als je het klepje open zet, dus op de stand helemaal open, en er dan met beleid even flink aan trekt. En ik dacht dat het klepje dan verticaal (dus 90 graden naar links of rechts gedraaid) moet staan, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Dan krijg je ze eruit. In het midden, dus de as waar het klepje om draait, zitten links en rechts twee plastic stiftjes die met een veertje op spanning gehouden worden. Ik heb hier nog ergens zo’n los klepje liggen, als het nodig is maak ik er wel even en foto van.

          #17723620
          McLambo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 September 2004

            Toevallig afgelopen week er eentje uit mijn ascona B dashboard getrokken (zelfde).

            Inderdaad wat jurgen zegt: Draai het klept je zo dat hij rechtop staat, dan vallen de asjes precies in 2 sleufjes die aan de boven en onderkant zitten in het dashboard. Met een beetje voorzichtig wrikken trek je het geval er dan uit.

            Bij mij draaien die dingen enorm stroef, dus ik was op zoek naar een fatsoenlijk smeermiddel. Vaseline spray hielp vooralsnog niets…. :(

            #17723621
            koen-opel
              Lid sinds:
              13 April 2010

              Ik heb ze eruit gekregen:thumbup

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.