ventilatie Antara

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262498
    Guntight
      Lid sinds:
      7 December 2013

      Beste opelrijder….
      Ik ben ook een “trotse” bezitter van een opel antara 2.0CDti 127Pk.
      Heb ‘m laten chippen bij ziptuning ( op aanraden van een opel mekanieker ivm. het hoge verbruik. +-10l/100km op cruise control tegen 120km/u)
      Na de chip heeft hij 187Pk wat veel leuker rijdt, én zuiniger is. gemiddeld 9l nu
      Ik heb wel een groot probleem met m’n ventilatie… de aanjager draait wel volle bak als je het vraagt, maar soms blaast er nergens lucht uit de openingen, eender welke richtig ik vraag ( voet, raam, voor….)
      Dit is redelijk lastig in de zomer, want geen koele lucht dan. En nu wordt dit gevaarlijk wegens geen ontwaseming.
      Bij Opel gaven ze als reden de eerste keer ( als hij 2mnd was) : “slecht contact meneer”. Het heeft altijd prima gewerkt ( nu is hij 3jaar) Tót er een lek op de aircocomp. was, en ze dat bij m’n dealer tegen hun zin op hun kosten moesten vervangen van Opel Belgium Nu heeft hij dit probleem terug en zegt men bij mijn dealer ” motortje is stuk en dit kost ongeveer 400€ ” ( de kosten die ze zelf moesten dragen van Opel Blgium).
      Ik zet bij die dealer geen voet meer binnen, maar m’n probleem raakt maar niet opgelost.
      Software is via via als geupdated, en motortje is niet stuk.

      Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?

      bedankt alvast.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.