Velgenvraagje

Forumindex Forums Modellen Astra Velgenvraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245571
    derartz
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 January 2011

      goedeavond,

      ik wil over een tijdje 17 inch wielen gaan aanschaffen. ik heb nu dus steek 5×110, met ET waarde 49 (dat denk ik tenminste). nu heb ik de sport edition II velgen van een astra G 16 inch.

      ik ben ergens andere 17 inch velgen tegen gekomen met de volgende specs. Kan iemand bevestigingen of dit zonder extra aanpassingen gewoon past?
      Velgen
      Fabrikaat : Opel (GM)
      Type : Mulispoke design by OPC
      Afmetingen : 7J x 17
      Et: 49
      Steek :5 x 110 (5-gaats)

      Fabrikaat : Michelin en Goodyear
      Type : Pilot exalto en excellence
      Afmetingen : 205/40 R17

      #17980068
      ferryastrag
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 November 2009

        past als een huis zonder problemen
        gr ferry

        #17980069
        Silence
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 December 2005

          past zonder problemen.

          #17980070
          derartz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 January 2011

            bedankt :)

            #17980071
            derartz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 January 2011

              inmiddels heb ik de velgen onder mondelingen overeenkomst gekocht. het gaat om deze velgen:
              http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/491326788/1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
              http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/491326788/2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
              http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/491326788/3″ onclick=”window.open(this.href);return false;

              ik vroeg me wel af hoe het zit met de afmetingen van het naafgat en of ik andere wielbouten nodig had. 8 jaar terug toen ik velgen kocht voor m’n toyota starlet had ik wel centreerringen en nieuwe bouten nodig.
              nou zei die verkoper dat ik geen rekening met de afmetingen van het naafgat omdat dat bij alle opels dezelfde afmeting zou zijn.
              Ook de originele wielbouten die ik nu gebruik voor m’n 16 inch wielen zou ik kunnen gebruiken voor deze velgen.

              Weet iemand of dat klopt wat hij zegt? anders kom ik tijdens het erop leggen dat het misschien niet past.

              Wat denken jullie, zouden velgen velgen mooi staan? ik denk van wel…

              #17980072
              DarkSpeeder
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 January 2012

                Leuke velgen, ik heb dezelfde velgen maar dan powdercoated in het metallic zwart king:

                #17980073
                derartz
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 January 2011

                  @DarkSpeeder wrote:

                  Leuke velgen, ik heb dezelfde velgen maar dan powdercoated in het metallic zwart king:

                  weet jij hoe dat precies zit met mijn vragen over dat naafgat en die wielbouten? kun je een foto’s posten van je velgen?

                  #17980074
                  DarkSpeeder
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 January 2012

                    Die van mij liggen momenteel in de opslag omdat ik momenteel op mijn wintervelgen rij.
                    Maar de naaf van Opels is niet altijd hetzelfde, de wielbouten kan je wel gewoon gebruiken.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.