Velgen: Irmscher High Star vs. MAK Highlands verschil?

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Velgen: Irmscher High Star vs. MAK Highlands verschil?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361984
    Eultje
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 November 2011

      Hoi allen,

      Ik was op zoek naar andere velgen voor mijn  Astra K. Ik kwam toen bij Irmscher op de 19 inch High Star uit. Op markplaats stond een setje(zo goed als nieuw werd gezegd). Maar bleek afgedraaid/opgeschuurd te zijn. Absoluut niet netjes gebeurd dus ik heb ze laten staan.

      Ik ging toen even verder kijken en kwam toen de leverancier MAK tegen. De velgen lijken exact hetzelfde. Weet iemand hier meer van? Zijn ze uiteindelijk bij dezelfde fabrikant gemaakt en betaal je bij Irmscher de merkprijs? Verschil is ruim 400 euro voor een setje.

      Ik hoor het graag!

      Irmscher High Star

      MAK Higlands

      #18364221
      Tomasvs
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2019

        Beetje oud topic, maar ben je wat wijzer geworden? Ik wil ook dit type velg kopen, maar twijfel om de mak velgen te bestellen en losse irmscher naafkapjes…

        #18364224
        Eultje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 November 2011

          Hoi, ja heb het uitgezocht. Ze zijn exact hetzelfde! Beetje hetzelfde als dat opel door ronal de velgen laat maken. Je betaalt nu alleen een irmscher prijs. Ik vind het zelf wel jammer dat deze velg niet speciaal voor de Opel is ontworpen.

          #18364229
          Tomasvs
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 February 2019

            Top! Weet ik wat ik kan gaan bestellen, nu nog zoeken waar ze het voordeligste zijn.

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.