velgen astra h . tips, help

Forumindex Forums Modellen Astra velgen astra h . tips, help

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267492
    GiovanniW
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 August 2014

      Hallo

      Ik heb dit weekend zopas een opel astra h gekocht. Nu ben ik al op zoek geweest naar velgen maar ik heb geen idee van de maten enzo.

      Verder heb ik volgende velgen gezien: http://opelastrah.com/facelift/opel_astra_h_facelift.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Iemand een idee welke velgen dit zijn?

      Nu zitten er 16″ op mijn astra denk ik. Aangezien de banden zo goed als nieuw zijn ben ik niet direct van plan 17 of 18″ te kopen. Dus kan iemand me 16″ velgen aanbevelen voor onder mijn astra h?

      Alvast bedankt.

      #18247863
      turbosix
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 November 2010

        Die op de foto zijn volgens mij de 7,5breed x 18 inch speedline velgen van opel.
        Je hebt soortgelijke in 16 inch maar weet niet of deze ook speedline heten.
        (De H heeft steek 5×110 et 35)

        #18247864
        Engee
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 November 2007

          De H heeft ook nog types met steek 4×100 :thumb Dus kijk eerst welke je hebt. Is bouwjaar afhankelijk!

          Er is genoeg keus voor beide steken!

          #18247865
          GiovanniW
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 August 2014

            Oke alvast zeer bedankt. Ik ga nu wat opzoekwerk doen.

            #18247866
            gose91
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 November 2013

              De 5-gaats maten van de Astra H zitten ook onder de Vectra C en Meriva B.
              De 4-gaats maten zitten ook onder de Corsa D en de Astra G.

              Misschiend dat die modellen een velgtype hebben wat je mooi vindt.

              #18247867
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                Die van de vectra passen gewoon onder de astra, enkel komen de wielen dan 5mm meer naar binnen, ik rij zelf met de OP1C speedline velgen van de vectra, tevens zijn die 215 breed ipv de 205 die standaard onder mijn astra zaten.

                ik weet niet zeker of de ET waarde van de mevira heel veel afwijkt van de astra maar volgens mij was dat niet het geval.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.