Velgen!!.

Forumindex Forums Modellen Tigra Velgen!!.

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225523
    Yannick20
      Lid sinds:
      26 May 2010

      Hallo allemaal,

      Ben opzoek naar een setje velgen.
      Nu heb ik mij late vertelle dat je tot 17ers kunt gaan maar meer niet, klopt dat?,.
      En dan nog een vraag is er iemand hier die nog velgen heeft liggen? of waar kan ik ze voor een redelijke prijs vandaan halen ?

      Groeten Yannick

      #17724435
      timoklein1989
        Lid sinds:
        10 June 2010

        origineel gepost door Yannick20
        Hallo allemaal,

        Ben opzoek naar een setje velgen.
        Nu heb ik mij late vertelle dat je tot 17ers kunt gaan maar meer niet, klopt dat?,.
        En dan nog een vraag is er iemand hier die nog velgen heeft liggen? of waar kan ik ze voor een redelijke prijs vandaan halen ?

        Groeten Yannick

        ik neem aan dat de bandenmaat dan moet zijn 205/17/40

        Dan kan toch ook eventueel 205/18/35?

        #17724436
        Rbin
          Lid sinds:
          26 October 2008

          Velgenland is aan te raden, daar heb ik de mijne ook vandaan. Prijs is incl. montage, wielbouten en banden (weliswaar gebruikte maar je kan altijd onderhandelen) plus binnen 5 min. zitten ze eronder.

          http://www.velgenland.nl

          Ze zitten in Vijfhuizen btw

          #17724437
          Yannick20
            Lid sinds:
            26 May 2010

            Net ff gekeken op velgenland en heb een setje gevonden maar late ze die ook thuis bezorge??

            Hier link laat even weten wat jullie er van vinden..

            Groete Yannick

            #17724438
            2e-c14nz
              Lid sinds:
              5 June 2009

              Let wel, ik geloof dat zij wel 2e hands banden gebruiken, vandaar dat ze zo ”goedkoop” zijn. Hoor wel verschillende dingen over dit bedrijf. Over het algemeen positief hoor, maar neem wel eerst contact op ivm de banden ed.

              #17724439
              Kaneda
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 December 2005

                origineel gepost door 2e-c14nz
                Let wel, ik geloof dat zij wel 2e hands banden gebruiken, vandaar dat ze zo ”goedkoop” zijn. Hoor wel verschillende dingen over dit bedrijf. Over het algemeen positief hoor, maar neem wel eerst contact op ivm de banden ed.

                klopt eerste instantie zitten er altijd 2ehands banden
                voor een iets hoger bedrag kun je gloeitjenieuwe banden er bij krijgen

                #17724440
                misja
                  Lid sinds:
                  6 September 2010

                  beste Y,

                  18 inch kan ook met een getrokken band kom je al heel ver en als je een beetje stug afgeveerd bent heb je nergens last van.
                  ik rij zelf op 17 inch en met een speciale getrokken band (nankang) en heb nog heel veel ruimte over.
                  heb geen air maar schroefset. als ik helemaal doorzak en mijn schokbrekers (bumpstops) worden geraakt dan nog lopen mijn banden niet aan.
                  ook de kunstof binnenschermen kun je aanpassen.
                  staat wel vet 18 inch want je hele wielkast is gevuld en dat staat echt heel mooi alleen je auto staat wel hoog van de grond.

                  ook een adres waar je heel goed geholpen word en word ook meegedacht aan wat voor velgen bij je auto passen etc.

                  in oud bijerland goeie service valt ook te onderhandelen.
                  http://www.reedijk-banden.nl
                  TIP:
                  neem wel altijd je oude velgen mee ze betalen je er wel voor als je ze achterlaat maar das een zakcentje. en in de winter kun je ze altijd gebruiken, je weet maar nooit als je je auto wilt verkopen krijg je echt niet meer of minder als er dure velgen onder zitten.

                  greetings en succes:thumbup

                  #17724441
                  2e-c14nz
                    Lid sinds:
                    5 June 2009

                    Zie je niet vaak, iemand die z’n velgen bij een stoffeerderij haalt:D Sorry kon het niet laten.. :afro

                    #17724442
                    misja
                      Lid sinds:
                      6 September 2010

                      vond hem ook wel grappig ja maar ff gauw veranderd voordat iedereen op alcantara rijdt…

                      #17724443
                      2e-c14nz
                        Lid sinds:
                        5 June 2009

                        haha lol

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.