Veiligheidswaarschuwingen Opel Connect

Forumindex Forums Modellen Grandland X Veiligheidswaarschuwingen Opel Connect

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #18371538
    RonaldGLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 August 2019

      Wie van jullie heeft het abonnement voor de veiligheidswaarschuwingen geactiveerd. Persoonlijk vind ik het best duur 99 euro voor 1 jaar of 199 euro voor drie jaar. Flitsmeister  is tenslotte gratis. Voordeel is wel (als ik de site mag geloven) dat het voor je zichtbaar is. Zal dus misschien op het info display tussen de meters te zien zijn.

      Is het dus het geld waard?

       

      #18372586
      MWW
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 February 2020

        Probeer het eens

        #18372638
        samson1955
        Deelnemer
          Lid sinds:
          16 February 2005

          [quote quote=18371538]Wie van jullie heeft het abonnement voor de veiligheidswaarschuwingen geactiveerd. Persoonlijk vind ik het best duur 99 euro voor 1 jaar of 199 euro voor drie jaar. Flitsmeister is tenslotte gratis. Voordeel is wel (als ik de site mag geloven) dat het voor je zichtbaar is. Zal dus misschien op het info display tussen de meters te zien zijn. Is het dus het geld waard?[/quote]

          Hoi Ronald, ik heb toch de knoop doorgehakt om het eens te proberen voor 1 jaar , flitspalen/roodlicht zijn inderdaad op je display van de radio en bij de digitale snelheidsmeter voor je neus te zien alsmede op je navigatie scherm met een afstandsaanduiding hoever je nog van de flitspaal verwijderd bent en ook een geluidssignaal.

          Tja 99 euro is best wel geld maar een bekeuring is duurder :wacko:

          Heb het verder nog niet uitgezocht wat er nog meer mee kan maar dat komt nog wel.

          Gr Hans

          #18372641
          RonaldGLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 August 2019

            Hoi Hans,

            Bedankt voor het delen van je ervaring met veiligheids waarschuwingen.

            Als je het recht voor ziet is natuurlijk wel veel duidelijker en veiliger. Maar ik blijf het een hoop geld vinden aangezien flitsmeister gratis is.  Tomtom traffic is achteraf ook makkelijker dan Android auto omdat ik niet steeds mijn telefoon hoef aan te sluiten. Dus ik denk dat ik het ook ga kopen.

            #18374396
            FransS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 December 2019

              Heb ook een 1 jarig abo genomen op veiligheidswaarschuwing. Een abo op Flitsmeister is goedkoper maar geïntegreerd in je infotainment systeem is toch wel een duidelijk voordeel. Het staat namelijk altijd aan, ook al heb je geen route ingesteld. En dat is erg handig want hoe vaak verlies je de snelheid niet uit het oog als je even in gedachten bent. Ook heb je niet altijd zin om Flitsmeister in te stellen en hou je je mobiel liever in je zak. Dus voor mij erg praktisch. Jammer alleen dat het niet in Duitsland en Zwitserland werkt vanwege wetgeving. Hoop ook dat het goedkoper wordt zoals bij Peugeot!

              #18378482
              Opel goes on and on
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 January 2005

                Hier ook recent de veiligheidswaarschuwingen bijgekocht.

                de notificatie recht voor je neus in het kleine scherm tussen de scherm , met verschillende symbolen als roodlicht radar en flitspaal, werkt toch wel erg prettig.

                 

                #18380245
                Wilfred Bindervoet
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 July 2020

                  Misschien een domme vraag :

                  Ik heb het ook gekocht 199,- voor 3 jaar, maar hoe weet je nou of het “werkt” of aan staat …

                  Wat mij opvalt is dat de wettelijke snelheden in mijn systeem niet kloppen, ik had gedacht dat deze dan ook aangepast zouden worden.

                  Ik rijd een Vivaro irmscher sport 2020 die ik net heb opgehaald…

                  #18380257
                  Wilfred Bindervoet
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    18 July 2020

                    Inmiddels ben ik erachter dat het werkt… Maar helaas dus niet in mijn Vivaro head up display, hij laat het alleen zien op het navigatiesysteem…

                    Jammer, want daar let je toch het meest op

                    #18395101
                    Jan Driebeen
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 February 2018

                      Ik lees net op de Opel Connect Site dat de abonnementsprijzen voor Veiligheidswaarschuwingen tijdelijk zijn verlaagd:

                      *Promotieprijs geldig van 13/10/2020 t.e.m. 10/11/2020 bij aankoop van een contract Veiligheidswaarschuwingen van 1 jaar voor 60€ i.p.v. 99€, of van een contract Veiligheidswaarschuwingen van 3 jaar voor 99€ i.p.v. 199€.

                      Groeten

                      Jan

                      #18395109
                      RonaldGLX
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 August 2019

                        Ik vind de gratis flitsmeister goed genoeg werken. Ik krijg de melding door de speaker van mijn telefoon dus kan hem gewoon in mijn zak laten zitten.

                        Bij de veiligheids waarschuwingen heb je ook live navigatie nodig. Nu nog gratis maar daar mogen we over 3 jaar waarschijnlijk ook voor gaan betalen.

                        #18396611
                        Pietervb
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          23 May 2020

                          Waarom niet met cruisecontrol rijden op de max snelheid, dan heb je al die signalen niet nodig. Ik gebruik die altijd en geeft een veel rustiger rijgedrag. Ik denk niet dat ik veel later thuis ben ….  Door deze vlotte rijstijl rijd ik over 8000 km 1: 16,3 gemiddeld :yes:

                          #18397368
                          MWW
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            21 February 2020

                            omdat gas rechts zit

                            #18441223
                            Lijntje
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              21 October 2021

                              Eindelijk werkt mijn systeem naar behoren samen met mijn Android telefoon, heeft wel bijna een half jaar geduurd voordat iemand de oplossing wist. Nu krijg ik de aanbieding voor Opel veiligheidswaarschuwingen en ik vroeg me af welke waarschuwingen krijg je dan? Alleen de vast flitspalen of ook de mobiele flits controles? Vooral die verrassen me wel eens en dan vooral als ik net wat te hard rij tijdens het go with the flow in de spits.

                              #18443740
                              BaertenF
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                12 January 2020

                                Heb ook de veiligheidswaarschuwingen bijgekocht (voor 1 jaar).
                                Tomtom is zichtbaar, de waarschuwingen staan aan maar ik krijg niets te zien op het display noch op het scherm van de navigatie…
                                Geen vaste flitspalen, geen rode lichten… Heb ik iets over het hoofd gezien?

                              14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.