veel problemen

Forumindex Forums Modellen Grandland X veel problemen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370477
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      Hallo

       

      zoals ik hieronder al ergens postte moest ik naar de dealer om enkele”kleinigheden” (dacht ik) te laten nazien……   Na het nazien en uitlezen kwamen er drie A4 vellen met foutmeldingen.  :cry:  De technieker schrok er zelf ook van.  :scratch:    Zowat alles wat kon gaf foutmeldingen.  Niks gezien of gemeld op boordcomputer.   Wel zelf een aantal zaken die niet klopten ervaren.  resultaat….  De auto moet terug en nazicht wordt “on higher level” gestuurd.   Vrees er voor want de zaken die ik al opmerkte zijn geen zaken die constant mislopen maar wel heel af en toe eens voorkomen.   Zoals ruitenwissers die blijven wissen wanneer geen neerslag is,start stop die niet correct werkt,zetelverwarming die niet goed functioneert, stuurverwarming die wel eens en eens niet werkt,dodehoeklampjes die plots aangaan wanneer er niks rond de auto is en nog een hele rim ram…..   Nu zei de technieker dat ook de parkeersensoren fouten geven….  Nog nooit zelf gemerkt zelfs dat euvel.   Dit alles zou normaal onder garantie hersteld moeten worden.

      Hopelijk krijg ik geen spijt dat ik toch geen Hyundai Tucson kocht

      Ben, erg benieuwd naar de oplossing en de duur er van.

      #18370489
      Knutsel2
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 April 2018

        Dat laatste kan kloppen dan want de parkeersensoren sturen de dodehoek leds aan.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.