Veel geluid bij het opstarten

Forumindex Forums Modellen Mokka Veel geluid bij het opstarten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344992
    Niek Delfgou
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 June 2017

      Klopt het of is het normaal dat als ik mijn Mokka start in de ochtend dat hij dan veel lawaai maakt en dat dit na ongeveer een minuut weer weg is.

      #18345175
      knor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 June 2015

        Onze Mokka is intussen alweer anderhalf jaar oud ( 1.4T innovation) maar die maakte steeds meer herrie( rammel/ratel ergens van voor onder de wagen) bij een “koude”start wat aan een defecte tussendemper lag. De klacht ontstond binnen een maand of 4 na aanschaf ( ca 5000 km) en toen moesten we echt nog zo’n 2 maanden wachten op de nieuwe uitlaat/demper. Er is onder garantie een groot deel van de uitlaat vervangen. Dat bleek dus echt een fabrieksfout bij de modellen tot ca half 2016 te zijn want de nieuwe demper schijnt compleet veranderd te zijn. Ik kan me goed voorstellen dat veel mensen het niet eens in de gaten hebben als ze altijd in een wat drukkere omgeving wegrijden, en met name als je rustig in zijn achteruit van je oprit moet rijden is het zeer irritant. ( klinkt als zo’n 3 cilinder koffiemolen)

        #18346324
        Mike1973Spijkcity
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 July 2017

          Is dit echt een garantie item?
          Mijn mokka komt uit begin 2016 het oude model en heeft nu 27000 km op de teller en ik vind hem ook meer geluid maken de laatste tijd.
          Moet ik langs gaan en vragen om hem op garantie te vervangen ?
          Of hoe werkt dat ? :help:

          #18347782
          Henk Opel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 August 2017

            Ik had hier inderdaad ook last van na anderhalf jaar en 18.000km
            Auto is van Januari 2016 1.4 Turbu inovation
            Bij mijn dealer geweest en de middelste uitlaat demper is zonder problemen onder garantie vervangen incl pijp tot aan de achter demper.
            Dit is volgens mijn dealer een bekend probleem.

            #18347785
            Ro ker
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 November 2016

              Opel Mokka 1.4 T Innovation van mei 2016. Vorige week onder garantie voorste demper moeten laten vervangen.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.