Vectra weer TOP!!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra weer TOP!!!!

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 101 tot 109 (van in totaal 109)
  • Auteur
    RonaldH

Spot repair van Gremmer of zo laten doen,zie je echt niet meer hoor !

Gts32v6
      Deelnemer

Strip vervangen,wordt geleverd in de primer spuiten en opplakken ;) En eindelijk is de vec weer klaar wat betreft de stuurbekrachtiging :thumbup

Gr. Gts32v6

Henkieo
        Deelnemer

Dat is nou toch weer jammer hè !! Storing weg en toch weer terugkomen met schade.
          Balen voor je joh! En uit ervaring met mijn Omega weet ik dat met een lakstiftje een zilvergrijze auto bijwerken word niet mooi !!

Succes maar weer – Henk

aapje1963
          Deelnemer

Nee dit wordt netjes opgelost, al moet ik zelf dokken misschien kunnen ..indien ze moeilijk doen samen iets regelen nieuwe strip spuiten en deze ff er afhalen en plaatsen ze hebben een eigen schadeherstelbedrijf…dus zou toch netjes opgelost moeten kunnen worden als de wil daar is…
            Of wie weet is spotrepair iets, als het goed gedaan wordt, moet het ook onzichtbaar worden.. afwachten
            Eerst morgen spannende dag moet de vectra van stal…. toch gek maar waar het vertrouwen moet terug gaan komen heb ik nog niet echt..maar ..afwachten… en zal wel goed zijn…toch..lol

zilver is een moeilijke eigenlijk een onmogelijke kleur om met lakstift bij te werken.

GTS Power
            Deelnemer

wel weer kloten zeg!!!

succes met de afhandling!

aapje1963
              Deelnemer

Nou het lijkt toch nog goed te komen, vandaag jawel op zondag, een mail van de directeur van de Opel garage.

We hoefde niet langs te komen, (ik had hem de foto’s gestuurd) het was hem compleet duidelijk, het wordt onzichtbaar opgelost, op hun kosten, ik wordt benaderd om de auto in te plannen..

Vandaag zelf weer eens voor het eerst in de vectra gereden best beetje gespannen moet weer even vertrouwen komen maar ja weer lekker..
                Wel ff weer wennen lol met tanken 87 euro pffff op boordcomputer stond nog 50 km rijbereik…

Ik rijd hem zelf nooit zo leeg……. ik dacht die gaan nooit meer stoppen pfff mag wat kosten tegenwoordig …

Kortom wel ff bellen met dealer hoe…ze het gaan reparen nieuwe strip..of restylen, ik wil het wel netjes en niet dat de boel straks dichtgespoten zit met lak zodat de strip er nooit meer af kan je weet nooit…
                Maar wel weer een net gebaar…van de Dealer..

arjontje
                Deelnemer

en nu hopen dat er niet weer wat voor doet.
                  Zodat je weer lekker van de vectra kan genieten!

aapje1963
                  Deelnemer

Nee pfff hij moet er weer een dag heen oeiiiiii :(

aapje1963
                    Deelnemer

Vectra rijd weer heerlijk, is maandag A.P.K gekeurd alleen 2 nieuwe oranje knippers kleine beurt en jawel een nieuw gespoten portier strip dus pfff het gaat goed en vertrouwen begint weer te komen, al is het er nog niet helemaal aanwezig met sarten heb ik toch zou het…..allemaal goed gaan lol maar tot nu toe…goed!

Zouden we nu kunnen gaan genieten :jerry , denk het bijna wel.. :thumb

9 berichten aan het bekijken - 101 tot 109 (van in totaal 109)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.