Vectra weer TOP!!!!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vectra weer TOP!!!!

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 109)
  • Auteur
    Berichten
  • #17834138
    GTS Power
    Deelnemer
      Lid sinds:
      25 May 2008

      [rquote=1919594&tid=144414&author=aapje1963]
      Ik heb wel een berichtje van de Directeur gehad, ze staan achter het product en het komt goed, excuus voor het hele gebeuren en als wij 1 mei naar Luxemburg gaan is of…onze auto goed en uitgebreid getest…anders krijgen we een ruime gezins auto mee, op benzine basis dus wel weer netjes.

      Ja dat is elektronica het kan soms een klein ding zijn met grote gevolgen een soort ketting reactie.

      En GTS Power : je vrouw heeft gelijk het is alsof je stuur vast staat als je stuurbekrachtiging uit valt, ik heb het met een Zafira een keer in een grote lange bocht gehad dynamo was dat toen je schrikt wel even.[/rquote]

      Dan ligt het dus toch niet aan de ‘girlpower’:D

      #17834139
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Nee GTS Power ik had het een snelheid van denk 100 120 in zo’n vlauwe bocht van snelweg, zo’n klaverblad en opeens viel het uit, man moest alle zeilien bij zeten, en zeker de rest van de rit tot de dealer….wat zwaar ja je moet alles mee verplaatsen de oloe/pomp end…dus veeeel zwaarderals een auto zonder stuurbekrachtiging.

        En @2000

        Ja het is natuurlijk niet leuk, maar dat begrijp je vertrouwen in de auto moet weer goed komen.
        Maar deze nieuwe chef neemt tenminste wel stappen, en heeft Opel erbij gehaald… dat vind ik positief.
        En het mailtje van de Directie is ook positief heb ik het ieder geval weer op papier dat deze problemen er zijn en het opgelost gaat worden, lukt het dan niet,,,,kunnen we verder handelen.
        En ieder geval een auto voor weekje Luxemburg, mag van mij onze vectra zijn maar dan wel zonder fouten……

        En ik heb tevens gemaild een gesprek te willen met directeur en werkplaats chef om duidelijk uitleg te krijgen wat het eventueel was, wat er aan gedaan is, en natuurlijk lang garantie op dat probleem.
        Maar even een goed gesprek lijkt me wel op zijn plaats in dit verhaal, ook voor het vertrouwen.
        Ze moeten de naam Opel maar eens redden…

        En jongens wel eieren zoeken morgen hoor!!!

        #17834140
        GTS Power
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008

          3x raden welke melding ik een uur terug kreeg toen ik bij huis wegreed:(

          effe opnieuw starten en weg:angel

          #17834141
          aapje1963
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 July 2006

            Sterkte….begon bij mij ook met af en toe…

            Wel stuurbekrachiging…of ook niet…

            Lijkt wel een vectra ziekte, je hoort als ik het medicijn weet….

            Groetjes

            #17834142
            GTS Power
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 May 2008

              de ”af en toe” heeft bij mij nu nog een interval van 2 jaar dus daar kan ik wel mee leven:D

              ik hou het in de gaten!

              #17834143
              aapje1963
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 July 2006

                [rquote=1920780&tid=144414&author=GTS Power]de ”af en toe” heeft bij mij nu nog een interval van 2 jaar dus daar kan ik wel mee leven:D

                ik hou het in de gaten![/rquote]

                JE zou je ABS stekkers eens schoon kunnen maken …daar kan het van komen…

                Maar als het zo weinig gebeurt nog….zou ik overal ff vanaf blijven…:wors

                #17834144
                aapje1963
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 July 2006

                  Morgen weer dinsdag een verse uitgeruste sleutel dag voor V.O.D,,,,,:angel

                  #17834145
                  aapje1963
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    28 July 2006

                    En dan gaat het forum offline voor onderhoud/verandering ik kom er op terug…

                    #17834146
                    aapje1963
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 July 2006

                      Nog niet opgelost, vectra blijft de storing stuurtje met uitroepteken houden in combi met tc lampje dan geen stuurbekrachtiging. :cry
                      Nu zijn we weer een tijdje verder, de vectra is nog bij de dealer en Opel Nederland/Duitsland denkt mee, en het is zoeken naar waar komt de storing vandaan…het lijkt de dealer elektronisch te zijn…(gezien de niet of wel aanwezige foutcodes..)
                      Ze testen hem dagelijks en doen dan een stap en dan weer testen.

                      Het is niet zo dat de stuurhoeksensor on de sim achter het stuur zit. aar gezien ik geen ESP hb zit deze in stuurhuis.
                      Het is naar ik meen echt geen geld probleem dit kost hun ook geld, ik heb vanaf begin een leen auto en nu voor een weekje vakantie een nieuwe Astra 5 dr demo mag dus niet klagen… en ze doen hun uiterste best maar welke stekker/contact stoort dat is zoeken er zijn veel draden, men gelooft er heilig in dat het nog over gaat… en ik blijf leen auto houden ..
                      Ikzelf geloof er minder in, maar dat is misschien persoonlijk…het vertrouwen is ff goed weg… maar wie weet wordt het wel gevonden en opgelost, het kost me geen en ja ze lossen het maar op anders komen ze maar met een oplossing….het is een garantie geval.

                      Maar nu met de nieuwe Astra gereden te hebben, sorry ik mis mijn vec hoor… de 2.2…155 pk

                      Ik heb dan de A label Astra hier, goede kleur zwart… een 1.4 100 pk dus maar jeetje zelfs mijn vrouw zit met gaspedaal op de bodem…
                      Als je hem goed op toeren houd OK, maar het houd zeker niet over met even inhalen, je blijft schakelen…

                      Als ik dan toch zou kiezen zou ik zeker voor een turbo gaan..
                      Auto heeft 9.000 km gereden en als van nov 2010

                      Maar niet klagen…. we kunnen naar Luxemburg…..een week ga ik niet aan auto’s denken wordt een deel van mijn leven…en op een verkeerde manier….

                      Dit was weer een update….. helaas …ik hoop snel goed nieuws te hebben….

                      Lekker die elektronica je moet niet echt meer denken ik rijd de auto ff op…..

                      Mochten er mensen zijn met ervaring met dit probleem of ideëe ze zijn welkom…

                      #17834063
                      aapje1963
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        28 July 2006

                        Hallo mede Opel—Vectra rijders…

                        Mijn vectra is zoals jullie gelezen zullen hebben al een tijd bij de dealer nu, en vandaag nieuws, de vectra heeft volgens de dealer de storing niet meer….!!

                        Ik was er afgelopen dinsdag even om de demo Astra om te wisselen voor een andere leen auto… en zag toen mijn vectra al op de brug staan en de voorbumper op de grond..
                        Ze waren de stuurbekachtigings computer aan het vervangen... deze werkte niet zoals het zou horen, met vreemde vage maar toch problematische klachten zoals uitval stuurbekrachtiging…en tc lampje

                        En vandaag werd ik gebeld de vectra is klaar, het probleem…de fout is na het vervangen van deze stuurbekrachtigings computer niet meer voorgekomen, en dat is zeer vaak getest, dus hoopvol, ja sorry maar ik moet het eerst zien, en het vertrouwen terug krijgen.

                        Heeft iemand een afbeelding van deze computer, moet achter bumper zitten…bij de pomp stuurbekrachtiging? of…
                        Ben erg benieuwd hoe dit eruit ziet, en ,,,ja het zal wel los vervangen moeten worden.

                        Zou het dan toch nog opgelost zijn, en..over geld wordt niet gesproken alleen jullie auto is uitgebreid getest na comp vervangen en klaar…

                        Positief nieuws toch… en nu hopen dat de melding weg blijft..

                        Wat gebeurt
                        ABS stekkers vervangen
                        stap voor stap bedrading nagelopen en de stekkers
                        op gegevens moment kwam men bij die computer en was deze ernstig verdacht… het was een sgnaal probleem, de auto doet een soort test en regelmatig kwam er geen retour signaal… waardoor de storing op trad

                        Nu afwachten morgen einde van de middag omwisselen, en (ook maar weer hopen dat hij er nog netjes uit ziet, zonder beschadigingen…heb ik wel ens nare ervaringen mee gehad bij een Opel dealer… en ja altijd hebben wij niet gedaan… :hmmz

                        #17834062
                        jraaf
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          12 January 2008

                          Nah, klinkt in ieder geval hoopvol.
                          Hoop voor je dat de problemen verholpen zijn.

                          Safe driving Jurgen

                          #17834061
                          arjontje
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            31 March 2006

                            Nou, hopelijk kan je weer van de vectra genieten. :thumbup

                            #17834060
                            GTS Power
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              25 May 2008

                              We gaan voor je duimen!!!

                              #17834147
                              aapje1963
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                28 July 2006

                                Thxxxx
                                Kunnen jullie ook bidden hahahahah

                                Weet iemand waar die stuurbekrachtigings computer zit? (kan op tis2000 niet vinden jullie wel?)

                                Ik heb EHPS stuurbekrachtiging en geen ESP.

                                De bumper was er voor af…maar??

                                Hopelijk dan weer genieten….

                                #17834148
                                aapje1963
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  28 July 2006

                                  Auto weer terug, Stuurbekrachtigings pomp met computer vervangen..

                                  Nu weer afwachten en duimen, helaas wel gelijk schadetje aan mijn o…zo schitterende vectra, balen als een stekker, ik had nog zo gevraagt niet op die kt… plekken parkeren al die weken:swear

                                  Nee Arnold je vectra wordt door ons als goud behandeld, en staat keurig tussen nieuwe voorraad auto’s op parkeerplaats..

                                  Wel gebeld en moet vd week komen .. dit wil ik niet met lakstiftje is een kl plek en blijf je zien zeker met deze kleur, ze zijn tenslotte verzekerd, hoe zouden ze dit onzichtbaar kunnen oplossen bij hun schade expertbedrijf, strip netjes afplakken en glad maken en weer in kleur spuiten?

                                  Ik baal als een stekker van de regen in de drup….

                                  #17834149
                                  PAASHAAS
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    29 November 2004

                                    Met een beetje pech moeten ze je hele deur opnieuw spuiten…..
                                    Of die strip moet wel heel makkelijk demonteerbaar zijn…
                                    Mooi k*t in ieder geval :fy1

                                    #17834150
                                    ahrend
                                      Lid sinds:
                                      31 December 2005

                                      Tjonge jonge :wtf ,je hebt niet echt geuk
                                      Nou wil ik je niet onnodig ongerust maken ,maar zilvergrijs is een klotekleur :thumbdown om (bij) te spuiten of 1 deur of wat dan ook,ik zie het bijna altijd in het dagelijks leven als ik een zilvergrijze of champagne kleurige auto zie als daar aan gespoten is,succes

                                      #17834151
                                      aapje1963
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        28 July 2006

                                        Kan die strip er eigenlijk af ?

                                        Hoe zit deze erop..? ik heb geen tis of werkplaatsboek.
                                        En een nieuwe gespoten strip erop?

                                        Een beetje goed spuitbedrijf…moet toch wat kunnen …met lakstift is geen optie vind ik…

                                        En ding met zilver zie je altijd al kleur verschil, neem de kunstof bumpers en..andere kunstoffen op de vectra.

                                        #17834152
                                        dappie
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          5 July 2008

                                          je kunt vragen of ze ook spot-repair doen, dan doen ze alleen de 2 plekjes,
                                          en maken ze de verf op kleur van de deurstrip, zelfs een pro ziet dan geen
                                          kleur verschil, maar laat je een halve deur spuiten dan ga je dat zeker zien.

                                          gr, jac.

                                          #17834153
                                          aapje1963
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            28 July 2006

                                            Maar je ziet duidelijk dat er brokjes lak af zij dit blijf je toch zien, met bij tippen.. zakt in.. de meeste doen wel spotrepair tegenwoordig.

                                            Hopelijk hun eigen spuit/schade herstel bedrijf ook, Rebel in Huizen

                                            De website stelt niet veel voor…

                                            Spotrepair lijkt mij de beste optie… hele deur… voor dit nee…. liever niet.

                                            Voordeel van niet gespoten deur bescherming… dat gespoten is kwetsbaar.
                                            Na het mij lijkt is het geen andere portier, gezien een paar plekjes naast elkaar…. portier maakt een plek en dit lijkt toch wat scherps..geweest te zijn je ziet de lak iets
                                            geribbeld

                                            Wordt er wel een beetje moe van…..

                                            Weet iemand een goede spotrepair omstreek Almere???

                                            #17834154
                                            astragsi
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              30 June 2004

                                              strip kun je er zo aftrekken, zit met dubbelzijdig plakband vast.
                                              effe los opnieuw laten spuiten en dan er weer opplakken.

                                              maar wel netjes dat het eindelijk opgelost is je probleem.
                                              het leuke van een computer is dat hij nooit aangeeft dat hij zelf defect is.

                                              #17834155
                                              sjouke
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                22 September 2006

                                                1 licht puntje … het is op de stoot strip … dus die roest niet (geeft je de tijd om het goed te laten doen)
                                                neemt niet weg dat het K*T blijft

                                                suc6 met de afhandeling

                                                #17834157
                                                aapje1963
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  28 July 2006

                                                  Slouke wat dat betreft heb je helemaal gelijk..
                                                  Wel weer kl dat we de discussie aan moeten met de dealer, die doen alles af als…ach is en auto, en lakstiftje..Ik heb ook een keer een beschadiging aan een zijskirt gehad, een stukje eruit en dus zwarte streep, moest ik zelf niet aan komen maar zij konden dit onzichtbaar maken, auto weer een week kwijt…en haal ik hem opwel pot ver…. gewoon met lakstiftje gedaan..

                                                  Maandag er toch maar even heen, ik zal wel als zeikerd beschouwd worden, terecht ne evind ik niet maar zo werkt get..
                                                  En als de discussie te.. wordt zoek ik zelf wel een manier, een bedrijfje die het weer netjes kan maken, maar op hoeeel geld moet ik rekenen?

                                                  Ik heb wel de mogelijkheid qua schade vrije jaren om een reparatie gratis zonder no-clame te doen, maar dit gebruik je niet voor zoiets kun je beter voor erger gebruiken.
                                                  Nu dus waar een leuk/goed bedrijf in almere en …wat kost het.

                                                  Hopen doe ik dat ze eerlijk en reel zijn bij de dealer, en het bij hun schade afdeling netjes laten maken

                                                  Want ene nieuwe strip en sluiten en plaatsen zal wel weer een lekker bedrag zijn of?

                                                  #17834158
                                                  Marcel28
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    10 April 2007

                                                    Jeetje Arnold, lees je hele verhaal nu ff. Wat een gezeik zeg met je vectra.

                                                    Hoop dat nu alles weer op z’n pootjes terecht is gekomen

                                                    Groetjes
                                                    Marcel

                                                    #17834159
                                                    aapje1963
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      28 July 2006

                                                      Ja Marcel je begrijpt ik ben er ff klaar mee… en de auto is bij hun beschadigd, dus weer …knokken, voor ze hem in namen zeiden ze zelf gelijk de auto gaat s;nachts in de garage en overdag op de parkplaats bij de nieuwe auto’s, het is nl in de avond een beetje verlaten auto industrie terein, veel dealers…en daar komen ook gasten op af nu i er dus toch weer schade… grrrrr mooie belofte, of er is wat tegen aangekomen bv een gereedschak kar, of hij heeft toch op de gewonnen parkeerplaats gestaan

                                                    25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 109)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.